Den kleine weet ik niet nog nooit gereden men velo'ken wil altijd maar dien grootn rijen
15/03/2009 Gits
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
Iemand intresse op den groten zitten we aan 360 hoogtemeters.
Den kleine weet ik niet nog nooit gereden men velo'ken wil altijd maar dien grootn rijen
is een beetje vroeg ook zeker, om nu al linten te hangen? met dat stormweer enz...den wakkere bakker gits wrote:JA vaneigens een van onze technische zone's al 1 keer opnieuw moeten doen wagens vandalisme.
En t'is were van datte tomme toch.
Nu ja gelukkig ist maar wat nieuw lint en we zijn weer vertrokken.
De EXACTE AFSTANDEN ZULLEN 32km EN 56km zijn met onze excuses daarvoor. Maar er is door die vermeerdering in afstand % offroad bijgekomen![]()
Is ook moeilijk als je 4maanden geleden uw afstanden moet doorgeven en je constant op zoek gaat naar nog meer offroad.
Nu zitten we aan ong 60% wat ons veel mooie zondagen zonder fiets heeft opgeleverd.
Proficiat aan alle grysperre's voor moed en opoffering.
Nu zondag opnieuw 2 zone's onderhanden nemen en dan volgende week is het onze grote dag.
En daarna gaan we met z'n allen opnieuw genieten van het fietsen. En nu zullen we met nog meer respect voor iedere organisatie rondrijden.
PS ons eigen forum moeten stoppen dus alles zal voortaan hier te volgen zijn.
wel wat vervelende afstanden, 32 en 56 km... jammer dat er geen tussenafstand van ca. 45 km is...
wel ik zal het er eens over hebben met een paar en dat is goed mogelijk, een splitsingsbordje bij en we kunnen perfect gaan naar 45.Rodenbach wrote:is een beetje vroeg ook zeker, om nu al linten te hangen? met dat stormweer enz...den wakkere bakker gits wrote:JA vaneigens een van onze technische zone's al 1 keer opnieuw moeten doen wagens vandalisme.
De EXACTE AFSTANDEN ZULLEN 32km EN 56km zijn met onze excuses daarvoor. Maar er is door die vermeerdering in afstand % offroad bijgekomen![]()
Is ook moeilijk als je 4maanden geleden uw afstanden moet doorgeven en je constant op zoek gaat naar nog meer offroad.
Nu zitten we aan ong 60% wat ons veel mooie zondagen zonder fiets heeft opgeleverd.
Nu zondag opnieuw 2 zone's onderhanden nemen en dan volgende week is het onze grote dag.
En daarna gaan we met z'n allen opnieuw genieten van het fietsen. En nu zullen we met nog meer respect voor iedere organisatie rondrijden.
wel wat vervelende afstanden, 32 en 56 km... jammer dat er geen tussenafstand van ca. 45 km is...
t'izit er dik in dat dat in orde komt rodenbach, ik laat je iets wete
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Stormweer geen probleem hoor de andere 2 stukken zijn als nieuw.Rodenbach wrote:is een beetje vroeg ook zeker, om nu al linten te hangen? met dat stormweer enz...den wakkere bakker gits wrote:JA vaneigens een van onze technische zone's al 1 keer opnieuw moeten doen wagens vandalisme.
Maar moest het geweten hebben dat er daar problemen gingen zijn.
En voor de zondag zullen we daar ook moeten opletten misschien s'morgens met nen zaklamp uitzetten.
Die 45 zal wel lukken met nog een bordje erbij geen probleem
Met de laatste wijzigingen hier de volledige omschrijving van de afstanden
32km 22 off-road stroken waarvan 11 prive, 6 technische stukken en 1 bevoorrading
45km 30 off-road stroken waarvan 15 prive, 6 technische stukken en 1 bevoorading
54km 38 off road (boven de 30km) stroken waarvan 16 prive ,7 techn. stukken en 2 bevoorradingen
voila, zo proberen we iedereen gelukkig te maken he rodenbach
32km 22 off-road stroken waarvan 11 prive, 6 technische stukken en 1 bevoorrading
45km 30 off-road stroken waarvan 15 prive, 6 technische stukken en 1 bevoorading
54km 38 off road (boven de 30km) stroken waarvan 16 prive ,7 techn. stukken en 2 bevoorradingen
voila, zo proberen we iedereen gelukkig te maken he rodenbach
- Mountainbiker
Awek si gisteren nog toestemming gekregen om een stuk te betreden dus vanmorgen opnieuw aan de slag met den bosmaaier en de linten zullen der ook weer bij zijn
.
smoet moar jundre kietne zulle.
Van na een week in de bergen gaak ier ne keer een parcourken uitzetten
En kee nog toelatinge gekregen voe een ploeter stiksken ook
smoet moar jundre kietne zulle.
Van na een week in de bergen gaak ier ne keer een parcourken uitzetten
En kee nog toelatinge gekregen voe een ploeter stiksken ook
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
Toeme , waarom dezelfde dag als heestert , t'is al 3jaar dat heestert op m'n verlanglijstje staat en dit jaar zal ik ervoor gaan.
Ik had nochtans deze ook willen doen alleen al omdat ik al enkele keren een (kort) woordje geplaceerd heb(lees tram 4 vliegt berg op al "fluitend" waarbij hij mij tijdens het passeren glimlachend laat weten "t'klimt hier goed he"
), met tram 4 en deze altijd de vriendelijkheid zelve is.
Sorry gasten , t'zal voor de volgende keer zijn en intussen keep up the good work!

Ik had nochtans deze ook willen doen alleen al omdat ik al enkele keren een (kort) woordje geplaceerd heb(lees tram 4 vliegt berg op al "fluitend" waarbij hij mij tijdens het passeren glimlachend laat weten "t'klimt hier goed he"
Sorry gasten , t'zal voor de volgende keer zijn en intussen keep up the good work!