08/03/09 Kortrijk-Dutsel Holsbeek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Ik ben er reeds geweest vorige zondag.... weekje verkeerd gekeken
Als je met de auto komt: pas op, want net voor aankomst op het aangegeven adres is er een gevaarlijke goot waar je - zelfs bij 20 km/u - de neus tegen de grond kunt krijgen...
Lijkt me niet de parkingplaats waar we zondag zullen staan, want ik denk dat er meer volk op af zal komen.
Als je met de auto komt: pas op, want net voor aankomst op het aangegeven adres is er een gevaarlijke goot waar je - zelfs bij 20 km/u - de neus tegen de grond kunt krijgen...
Lijkt me niet de parkingplaats waar we zondag zullen staan, want ik denk dat er meer volk op af zal komen.
toestand parcours
hallo
momenteel ligt alles er goed bij; vorig weekend was alles in orde en hier heeft het deze week slechts een klein beetje geregend; dus zelfs als het zondag zou regenen (zaterdag geven ze droog weer) zal alles zeker goed te doen zijn en geen zwaar modderparcour zoals in 2007
tot zondag
momenteel ligt alles er goed bij; vorig weekend was alles in orde en hier heeft het deze week slechts een klein beetje geregend; dus zelfs als het zondag zou regenen (zaterdag geven ze droog weer) zal alles zeker goed te doen zijn en geen zwaar modderparcour zoals in 2007
tot zondag
Beste Pellenbergbikers,
Van harte welkom.
tot zondag
de organisatie - ugo
Van harte welkom.
tot zondag
de organisatie - ugo
bulls68 wrote:De Pellenbikers uit Pellenberg zullen ook aanwezig zijn.
We pikken aan op de TT aan het Bed van Napoleon en rijden mee rond tot aan de inschrijving (waar we ons netjes zullen inschrijven natuurlijk !!).
Als de organisatoren daar geen probleem mee hebben![]()
Tot droge zondag,
- Z.
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets
Ik had gehoopt 60km te kunnen bollen, maar het werd al snel duidelijk dat het een vettig boeltje werd door de regenval van vanochtend. Eieren voor m'n geld gekozen en 45km gedaan.
Voorts wel een schitterende tocht die passeerde op plaatsen waar ik nog nooit geweest was. Steeds een pluim voor organisatoren die de moeite doen om af te wijken van de vaste Bloso-routes.
Ondanks het vele stoempen een fijne voormiddag gehad. Morgen op naar de vlomaker voor een nieuwe trapas en nieuw remblokken. Tja, dat hoort erbij zeker...
Voorts wel een schitterende tocht die passeerde op plaatsen waar ik nog nooit geweest was. Steeds een pluim voor organisatoren die de moeite doen om af te wijken van de vaste Bloso-routes.
Ondanks het vele stoempen een fijne voormiddag gehad. Morgen op naar de vlomaker voor een nieuwe trapas en nieuw remblokken. Tja, dat hoort erbij zeker...