08/03/2009 Wemmel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mini bergaffer
Mountainbiker

Post by mini bergaffer »

Ik hoor het al, 't zal lekker sappig worden.

Tot zondag,

mb
Harald
Mountainbiker

Post by Harald »

mini bergaffer wrote:Ik hoor het al, 't zal lekker sappig worden.

mb
Zwemvliezen en snorkel aan doen :drunk:
Noobie
Mountainbiker

Post by Noobie »

lukke wrote:Ben benieuwd, de toer van de vorige jaren vond ik steeds prima. Zeer goed berijdbaar ook met slecht weer...
Anderzijds lees ik hier verder dat het parcours, modderig etc. gaat liggen. Dus wat gaat het hier dan worden? Goed berijdbaar of regelmatig te voet lopen?
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Noobie wrote:
lukke wrote:Ben benieuwd, de toer van de vorige jaren vond ik steeds prima. Zeer goed berijdbaar ook met slecht weer...
Anderzijds lees ik hier verder dat het parcours, modderig etc. gaat liggen. Dus wat gaat het hier dan worden? Goed berijdbaar of regelmatig te voet lopen?
het zal er niet zo bijliggen zoals een echte moddertocht.
de stroken zijn goed bereidbaar, helemaal niet bemodderd, op enkele stukken na.
Dit gaat nog niet over 500 meter, over het totale traject gaan, denk ik?
als je moddervrees hebt kan je dan even afstappen en errond lopen.
Ik heb het echt al veeeeeeeeeeeeeeeeel slechter weten liggen.

Morgen hang ik daar nog in de buurt rond. als het niet regent kan het er alleen maar op beteren.

Streets
Noobie
Mountainbiker

Post by Noobie »

Merci,

Ik heb niet echt moddervrees, maar heb in de laatste weken al wat vettige parcours achter de rug en die zijn niet goed voor het materiaal. [-X

Ik kom zowieso af naar Wemmel.
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

Noobie wrote:
Je kan overal rijden, maar als 't veel geregend heeft is het wel duwen en zeker met de voorspelde wind zal da zo zijn.....
Te voet sta je bijna niet.....tenzij je een stuurfout maakt :P :lol: natuurlijk
Weer of geen weer ik zal er zijn
SCHOVIE
Mountainbiker

Post by SCHOVIE »

Beste Bikers,

Diegenen die deelnamen aan onze vorige edities weten dat wij er steeds naar streven om ons parcours voor 95% goed bereidbaar kan zijn. Tot nu toe is ons dit telkenmale goed gelukt. En zondag ek. zal het niet anders zijn.

Natuurlijk zal er wel hier en daar een plaske zijn en soms een kort strookske alwaar alle kracht op de pedalen zal moeten gezet worden, maar t'is ten slotte toch mtb, hè

Trek dus nu reeds geen conclusies ( parcours is trouwens, bij mijn weten, nog niet bekend gemaakt. )

We doen in ieder geval ons uiterste best om u een prettige ( en niet vettige) tocht aan te bieden!
De Leffe en den HOTDOG zal des te beter smaken.

Tot zondag.
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

Doe maar wat modder ploeteren

Wat kan mij de slijtage schelen ,ik werk ervoor dus

Moet vooral leutig zijn

Ik kom met ne maat voor de lange
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

het ziet er goed uit.
weg gaan echt moeten opletten om geen zomergemiddeldes te halen :wink:

Streets
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Het is nu toch al 2 dagen zeer goed weer en veel wind. De akkers hierachter liggen eigenlijk bijna poederdroog, het zou al heel lelijk moeten doen om er een baggertocht van te maken. Het heeft zelfs deze nacht gevroren dus, het zal daar wel nog meevallen. Ik heb daar in Wemmel al verschillende keren gereden zelfs al met heel slecht weer en telkens viel dat daar goed mee. Het is natuurlijk mountainbiken hé. Ploeteren hoort daar gewoon bij. Als je het materiaal lang wil laten leven poets dan je fiets met een emmer water en een gieter. Duurt iets langer maar gaat prima.
In elk geval tot morgen.
Post Reply