Nieuwe Metallica

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Ik stond ook op het middenplein, ttz juist na de pit waar de gitaren werden gewisseld. Tijdens Machine Head was er veel volk die wisselde van plaats, maar ik ben daar dus om 20.15 Hr aangekomen en niet meer van mijn plaats weggeweest. Gevolg, ik stond bij momenten op 1 meter van die gasten. Wel ongeloofelijk warm tijdens ONE als ze een paar keer de "haarden" openzetten.
Tja, wat die mannen presteren is gewoon topsport en dat gecombineerd bij wijlen met grandiose gitaarvirtuositeit. Ik wou dat ik het kon :drunk: .
In ieder geval machtig optreden, alles zeer goed gezien, ik zal waarschijnlijk nooit zo'n kans meer krijgen. Ik had graag nog eens creeping death gehoord, maar ja ze kunnen niet alles spelen.
Scale
Kerstman

Post by Scale »

Na een te kort nachtje (02u ---> 06u een slenterende werkdag achter de rug. Nog genietend van het oorsuis en het schitterend optreden. Het was zowat de 6de keer (zonder de F*cking Werchter toestanden!!) dat ik ze bezig zag en iedere keer brengen ze een verrassende show mee. De playlist vond ik de zwakste schakel van het hele gebeuren.

Topsport mannen zijn het !!
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Bij mij wast ook ne korte nacht!!2 u tot 4 uur!! 8)
Mijn oren suizen ook nog altijd maar het was de mooite waard!! :lol:
schitterende show met al die lasers, steekvlammen en doodskisten. =D>
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Heb Metallica ook al vele malen gezien 10 x ,deze keer niet geweest het blijft een top band :P .Was het met Machine Head wat ambiance in de stal
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

den mountenbiker wrote:Heb Metallica ook al vele malen gezien 10 x ,deze keer niet geweest het blijft een top band :P .Was het met Machine Head wat ambiance in de stal
machinehead is niet echt mijn ding en ik vond het geluid niet schitterend bij machinehead!!
Scale
Kerstman

Post by Scale »

den mountenbiker wrote:.Was het met Machine Head wat ambiance in de stal
Ambi was er wel, maar het geluid.... #-o Moet wel de max geweest zijnvoor die mannen om op dit podium te mogen spelen. En de drummer had zijn eigen podium....
Van een geslaagde terug keer gesproken.......voor dege die denken dat ze niet meer bestonden... :wink:
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Scale wrote:
den mountenbiker wrote:.Was het met Machine Head wat ambiance in de stal
Ambi was er wel, maar het geluid.... #-o Moet wel de max geweest zijnvoor die mannen om op dit podium te mogen spelen. En de drummer had zijn eigen podium....
Van een geslaagde terug keer gesproken.......voor dege die denken dat ze niet meer bestonden... :wink:
Awel bij deze, het was al een tijdje geleden dat ik er nog iets van gehoord heb,dit is ook een klasse band =D>
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Toemetoch, niet eens in mijn bed gezeten vannacht... Twas keertje nummer 23 voor mij 8) ... Verdienstelijk, hard gewerkt, maar niet meer dan dat... Setlist vond ik ronduit zwak... Niet qua nieuwe nummers (ik miste alleen Judas Kiss), maar 3 (???) covers, en dan nog niet eens hun beste... En dan de rest, Leper Messiah was lekker, maar een nummer als holier than Thou is nog nooit een favo geweest.. Vette versie van Fight fire with fire wel... Ik stond op het middenplein op 10 meter van het podium, en ik kon gewoon tegen mijn gebuur babbelen (???)... Kheb ze al beter gezien, maar tblijft toch maar lekker de beste band op de planeet, ha!

O ja, wie zijn idee was het op de programmatie met een uurtje te vervroegen... Slechts 2 nummers van Machine Head gezien daardoor [-X
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

archie bunker
Mountainbiker

Post by archie bunker »

Voor de 4de maal naar Metallica gaan zien en mij opnieuw niet beklaagd, al moet gezegd dat de twee optredens in Gent stukken beter waren.
Het concert begon echt goed los te barsten vanaf One (het 5de nummer).
Ik had de indruk dat ze tijdens de eerste 4 nummers nog wat aan het zoeken waren naar de juiste afstelling van het geluid. Vanaf dan kregen we een strakke maar zeer krachtige set met af en toe het nodige vuurwerk.
Ik vond ook de setlist wat minder, persoonlijk verkies ook nummers als Creeping death, From whom the bells tolls of Whatever may I roam boven een cover als Turn the page. Wel steengoede uitvoering gezien van The day that never comes (subliem gebracht - wat een guitarwerk).
Ondanks de aangehaalde minpunten is en blijft Metallica live een ware belevenis en heb ik na het optreden zondag van AC/DC op een paar dagen tijd de twee beste rockgroepen van de wereld gezien.
Post Reply