Best dat ze in hun liedjes leestekens en rustpauzes gebruiken, of 't was gans om zeep geweest.roy wrote:Die nieuwe van mettalica kweet het zo niet het is wel goed gespeeld enzo hoor maar het is te ze zoeken lik te veel naar het oude en hebben veel te veel in een nummer willen steken kheb er nu al een nummer of drie van gehoord en er zit toch niets tussen dat ik echt echt goed vindt.
Nieuwe Metallica
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Kvond hun nieuwe cd niet waard om deftig mijn zinnen te formulerenkoenvools wrote:Best dat ze in hun liedjes leestekens en rustpauzes gebruiken, of 't was gans om zeep geweest.roy wrote:Die nieuwe van mettalica kweet het zo niet het is wel goed gespeeld enzo hoor maar het is te ze zoeken lik te veel naar het oude en hebben veel te veel in een nummer willen steken kheb er nu al een nummer of drie van gehoord en er zit toch niets tussen dat ik echt echt goed vindt.
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
daar heb je een punt kheb wel al maten horen zeggen dat er een goed nummer op staat zonder zang.alexi wrote:Ge vond het ook niet waard om meer dan 3 nummers te beluisteren.roy wrote:
Kvond hun nieuwe cd niet waard om deftig mijn zinnen te formuleren
Dan kunt ge nie echt een denderend realistisch oordeel geven hè.
Ahh, nu noem je James Hetfield een slechte zanger...roy wrote:daar heb je een punt kheb wel al maten horen zeggen dat er een goed nummer op staat zonder zang.alexi wrote:Ge vond het ook niet waard om meer dan 3 nummers te beluisteren.roy wrote:
Kvond hun nieuwe cd niet waard om deftig mijn zinnen te formuleren
Dan kunt ge nie echt een denderend realistisch oordeel geven hè.
Inderdaad, dat nummer is beregoed. Als je de moeite doet om de liedjes een aantal keer te beluisteren, dan ontdek je wel enkele juweeltjes hoor.
- roy
- Mountainbiker
Intussen al gehoord vond het ver van slecht. Maar er zijn betere dingenkoenvools wrote:Ahh, nu noem je James Hetfield een slechte zanger...roy wrote:daar heb je een punt kheb wel al maten horen zeggen dat er een goed nummer op staat zonder zang.alexi wrote: Ge vond het ook niet waard om meer dan 3 nummers te beluisteren.
Dan kunt ge nie echt een denderend realistisch oordeel geven hè.Graptjen é Pol.
Inderdaad, dat nummer is beregoed. Als je de moeite doet om de liedjes een aantal keer te beluisteren, dan ontdek je wel enkele juweeltjes hoor.