Hoe weet je dit zo zeker ? Bij ons staan ze aan de schuiven en te dringen ! (grapje !)madskatingcow wrote:
Heel wat TT's krijgen hun bevoorrading deels via sponsoring.
Je mag mij altijd adressen bezorgen van sponsors... !!!
Post by Olympia-biker »
Hoe weet je dit zo zeker ? Bij ons staan ze aan de schuiven en te dringen ! (grapje !)madskatingcow wrote:
Heel wat TT's krijgen hun bevoorrading deels via sponsoring.
Zwartrijders : Doe gelijk ze bv. in de walen doen, met een bandje rond de pols!lowie wrote:gij blijft wel echt volharden hé !madskatingcow wrote:Trouwens, hier was toch ook Aquarius zogezegd aanwezig als ik het topic lees (niets van gemerkt trouwens).
Naast de tent aan de bevoorrading waar er wafels, peperkoek, muëslirepen, banaan, appel, appelsien, soep te verkrijgen was, stond de stand van Aquarius met 3 verdelers die 3600 flesjes Aquarius bij zich hadden. Toen die op waren (velen die er 2 of 3 meeschrokten + de zwartrijders) was er cola en water.
Post by Ghost-biker »
Is uw fietscomputerke 25 jaar oud?? elk hedendaags model stopt met lopen na enkele seconden stilstandBGT wrote:Of hunne timer stopt met lopen op de bevoorrading, als je dan 10 à 15 min daar staat te staan, dan blijft het gemiddelde natuurlijk behouden.spooky wrote:67km gem 25.6km/u.
Ik denk dat er hier toch een paar hun km tellertje moeten nakijken hoor,
ofwel rijden ze iedereen de kant in.
Als je op dit parcours 25.6 gemiddeld haalt, met deze drukte, dan denk ik dat je beter in Knokke de beach-race zou gaan doen dan in Mol een TT te gaan doen.
Met de baggerstrook en files in't eerste deel, moet je constant meer dan 30 door de singletracks vliegen, of je geraakt niet aan die gemiddelde snelheid hoor!
Post by Mr. Miyagi »
Awel, da vond ik eigenlijk ook, nog is lekker technisch.Ghost-biker wrote:PS. vond die baggerstrook één van de leukste stroken uit het parcour, kon je je techniek eens bovenhalen (en stiekem lachen met minder fortuinlijke bikers)