01/03/09 Mol-Wezel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Olympia-biker
Mountainbiker

Post by Olympia-biker »

madskatingcow wrote:

Heel wat TT's krijgen hun bevoorrading deels via sponsoring.
Hoe weet je dit zo zeker ? Bij ons staan ze aan de schuiven en te dringen ! (grapje !)

Je mag mij altijd adressen bezorgen van sponsors... !!!
tish
Mountainbiker

Post by tish »

Man man, nu willen ze al bepalen hoeveel je mag drinken aan de bevoorrading. #-o

Het merendeel van de TT's vul ik mijn kamelenzak en drink en eet ik snel iets aan de bevoorrading, maar het gebeurt ook dat ik vertrouw op de bevoorrading.

Het is toch normaal dat je dan wat meer drinkt en eet om er weer tegenaan te kunnen.
Als we dat nu ook al moeten afmeten. :-?

Binnenkort moet echt alles in regeltjes gegoten worden. [-X

Diegenen die niets of weinig nemen aan de bevoorrading compenseren voor diegenen die iets meer nemen.

Of kan je binnenkort je niet gebruikte bonnetjes terug inruilen tegen geld? :-D
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Het gaat er eerder om dat iedereen iets kan hebben aan een bevoorrading.
Als club moet je een beetje gokken hoeveel deelnemers je gaat krijgen,
en daar wordt dan de bevoorrading op uitgeteld, met wat extra om toch maar toe te komen.
Als dan iedereen begint te schrokken en te zuipen dan gaan de laatsten klagen dat de organisatie k*t is omdat er enkel (op het laatst bijgehaald) water was op de bevoorrading.

De schrokkers en zuipers zouden beter een kwartiertje vroeger opstaan en thuis een boterhammetje (meer) eten en hun drinkbus(sen) vullen.
Dan heeft iedereen voldoende aan de bevoorrading.
Of weegt die boterham en extra drinkbus misschien teveel? ;)
alfa75
Mountainbiker

Post by alfa75 »

lowie wrote:
madskatingcow wrote:Trouwens, hier was toch ook Aquarius zogezegd aanwezig als ik het topic lees (niets van gemerkt trouwens).
gij blijft wel echt volharden hé !
Naast de tent aan de bevoorrading waar er wafels, peperkoek, muëslirepen, banaan, appel, appelsien, soep te verkrijgen was, stond de stand van Aquarius met 3 verdelers die 3600 flesjes Aquarius bij zich hadden. Toen die op waren (velen die er 2 of 3 meeschrokten + de zwartrijders) was er cola en water.
Zwartrijders : Doe gelijk ze bv. in de walen doen, met een bandje rond de pols! :-D
Olympia-biker
Mountainbiker

Post by Olympia-biker »

Geen bandje... koekje terugleggen Ha Ha !!!
Aardbei
Mountainbiker

Post by Aardbei »

'T is precies overal crisis :lol: :oops:
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

BGT wrote:
spooky wrote:67km gem 25.6km/u.

Ik denk dat er hier toch een paar hun km tellertje moeten nakijken hoor,
ofwel rijden ze iedereen de kant in.
Als je op dit parcours 25.6 gemiddeld haalt, met deze drukte, dan denk ik dat je beter in Knokke de beach-race zou gaan doen dan in Mol een TT te gaan doen.
Met de baggerstrook en files in't eerste deel, moet je constant meer dan 30 door de singletracks vliegen, of je geraakt niet aan die gemiddelde snelheid hoor!
Of hunne timer stopt met lopen op de bevoorrading, als je dan 10 à 15 min daar staat te staan, dan blijft het gemiddelde natuurlijk behouden. :^o
Is uw fietscomputerke 25 jaar oud?? elk hedendaags model stopt met lopen na enkele seconden stilstand #-o Wat ik wel merk is dat velen op een tocht van pakweg 40 - 50 km steeds enkele km's meer hebben gereden dan anderen, wat natuurlijk een veel hoger gemiddelde geeft. Maar als die kerel zijn computerke klopt, chapeau..

Wat de bevoorradingen betreft, er mocht best een sportdrank (actus....) aanwezig zijn geweest, dan had het probleem met die ' gesponsorde" aquarius zich nooit gesteld, daar velen bij de bevoorrading toch graag hun drinkbus willen bijvullen.

PS. vond die baggerstrook één van de leukste stroken uit het parcour, kon je je techniek eens bovenhalen (en stiekem lachen met minder fortuinlijke bikers :wink: )
MilkSjeik
Mountainbiker

Post by MilkSjeik »

Ik ben onderweg mijn fietscomputer(tje) verloren van het merk Specialized. Er zouden 3000+ kilometers moeten opstaan. De kans is waarschijnlijk klein dat deze nog uitkomt, maar ik kan maar proberen ;-)
Er heeft tijdens de tocht nog een Nederlander iets naar mij geroepen over "milieu en moordenaar", maar ik verstond zijn eigenaardige uitleg maar half. Ik gok dat het toen waarschijnlijk van mijn stuur is gedonderd. In het vervolg mag die mens gewoon zeggen dat ik iets laten vallen heb ;-)

Verder moet ik zeggen dat de organisatie gewoon top was. Ik was redelijk onder de indruk van de professionele manier waarmee alles was aangepakt, een dikke pluim!
Maar ik heb me echt niet geamusseerd... Hoeveel "kwakken" ik niet heb gekregen omdat ik de beleefdheid had om even achter een tragere deelnemer te blijven tot ik "gemakkelijk" voorbij kon. Ook bij het aanschuiven aan een heuvel laat ik dan wat afstand om zeker te zijn dat ik het pad vrij heb om erop te geraken, waarna je weer langs alle kanten wordt gepasseerd om dan te zien dat ze één voor één stranden juist voor de top.
Er was nergens een heuvel waar je niet kon opgeraken, toch heb ik er zo maar 1 serieuze boven gereden omdat niemand kon wachten zelf bovenaan de heuvel er te gaan bijliggen. Het was toch niet zo technisch? Ik kan het weten want mijn techniek is redelijk slecht ;-)

Enfin, lang verhaal kort:
- fietscomputer verloren
- teveel bikers
- teveel kwakkers
- parcour wel heel mooi, maar nu ook niet zo heel super

Ik weet niet of ik volgend jaar nog terug kom (al bij al toch een uurtje in d e wagen), alleen al door de drukte. Maar misschien is heel vroeg of heel laat van start wel een oplossing.
Mr. Miyagi
Mountainbiker

Post by Mr. Miyagi »

Ghost-biker wrote:PS. vond die baggerstrook één van de leukste stroken uit het parcour, kon je je techniek eens bovenhalen (en stiekem lachen met minder fortuinlijke bikers :wink: )
Awel, da vond ik eigenlijk ook, nog is lekker technisch. 8)
zagato
Mountainbiker

Post by zagato »

Niet teveel reklame maken jongens of volgend jaar krijgt alle Noorderburen aan't vertrek want daar liggen de inschrijvingskosten voor mtb martathons en cyclo's een pak hoger en wat je krijgt buiten een krentekoek en wat water gene vette hoor dus ssssttttt !!!!!!!!!!! :-D :-D
Post Reply