zie dat je ook een Specialized 29er hebt
als ge er ene ziet op nen XL, dat ben ikke
Post by peerke1967 »
Gewoon briefje invullen terplekke kan ook altijd nog, heb je een nieuwe identiteitskaart dan kan je deze ook laten scannen.(al is dit wel wat gevaarlijk i.v.m. verlies hé)Brockie wrote:ik snap dat systeem niet van die barcode enzo. ben namelijk pas een half jaar aant biken. zonder lidkaart mag ik toch ook komen, neem ik aan? Dan moet ik gewoon inschrijvingsblad invullen, neem ik aan. of ben ik mis? Graag wat meer info. Niet dat ik voor niks afkom zondag.
Post by SteveHillen »
Een GHF lidkaart is een kaart voor alle tochten van de organisatie Gilippe Hautes Fagnes te rijden. Een "bikers-kaart" heeft volgens mij niks met deze organisatie te maken of ben ik volledig mis?Schijfrem wrote:Tja, wat is het verschil tussen die Bikers kaart en die GHF lidkaart ????Monke wrote:Maar deze barcode is ter vervanging van de "Bikers card" en niet ter vervanging van de GHF-lidkaart????lucky7 wrote: Op pagina 1 staat de link waar je je barcode kan aanvragen.![]()
Spijtig dat ik er niet kan bijzijn,we moeten nog naar de eindhappening
van de wintertochten van fietspromo.Ik heb de tocht ook al enkele malen gereden en ben eens in mijn archief gaan
neuzen,ik heb nergens iets negatiefs kunnen vinden dus zal het nu ook wel weer in orde zijn.![]()
Op de brief die de meesten hebben ontvangen is dat niet zo duidelijk vermeld.
We zullen het de zondag wel zien aan de inschrijvingen
Nu snap ik hem. Alleen heb ik geen brief ontvangen thuis van GHF zelf en ben al jaren lid. Zal mee eens via die site registreren dan.Berthold wrote:Maja, wees maar gerust, wat zegt Julie klopt voor 100% en het staat duidelijk in het FR op die fameuze brief.julie wrote:ja natuurlijk kun je gewoon komen en een inschrijvingsblad invullenBrockie wrote:ik snap dat systeem niet van die barcode enzo. ben namelijk pas een half jaar aant biken. zonder lidkaart mag ik toch ook komen, neem ik aan? Dan moet ik gewoon inschrijvingsblad invullen, neem ik aan. of ben ik mis? Graag wat meer info. Niet dat ik voor niks afkom zondag.
In het NL is het niet zo evident ...vertaling is eigenlijk geen echte verlating... Tradutore è traditore...
Enige min-punt als je via het bladje inschrijft dan gaat je niet voor de tombola van de Challenge (12 deelname) kunnen meedoen.
Verder niks, geen verschil.
Aja, in feit, "Bikerkaart" = GGHF lidkaart, die vanaf 2009 niet meer van toepassing is en wordt vervangen door identiteitskaart of eigen Chronocode. Dus nu aan inschrijvingstafel geen grote wit blad voor nummers en handtekeningen (maar wel de lieve blonde madame), en chipslezer en een scanner...zoals aan de kassa van alle goede supermarkt !
Misschien win ik wel nen nieuwe bike met de tombolaBeny wrote:Ge laat toch gene mooie tocht liggen voor een eindhapenninglucky7 wrote:Spijtig dat ik er niet kan bijzijn,we moeten nog naar de eindhappening
van de wintertochten van fietspromo.
Post by peerke1967 »
Berthold, op het Waalse BMB-forum lees ik het volgende :Berthold wrote:En de omlopen zijn volledig vernieuwd ! We trekken dit jaar maar naar de kant van Balmoral en van de "Staneux" ...
tja... Spa en omgeving, wel goed om te biken...
Hoe is deze TT in vergelijking met die van Aywaille?Berthold wrote:op de 35km +/- 950 hmTrekkie 800 wrote:Hoeveel hoogtemeters mag je hier verwachten ? Het kan zijn dat ik afkom met een collega van't werk en hopelijk ook met Sportyboy.
op de 42km +/- 1200 hm
Laatste verkenning waar deelnam, had ik 750 hm op 29km op de polar...
Parcoer is bijna constant in het bos, afwisselend met technische en goed lopende stuken, kan heel good op gemak of tempo gereden worden... afhankelijk van je humeur en van je huidige vorm !