Dilsen-Stokkem
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
En ook in het zand, ze bijten zich door...met de NN beet ik (te) vaak in het zand 
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
SusXT wrote:Vandaag eens gepasseerd langs de 3paal. 't Valt nog mee vind ik. Die afdaling met de heuvelkes ligt nog goed open. Alleen de eiken moeten nog weg, maar dat zijn er ook niet heel veel. Achteraf eens met een paar man door rijden en opruimen wat in de weg ligt. Zal snel gedaan zijn.
Ja maar !!!! ze laten stammen midden op de weg liggen dat je nog niet met 5 mannen kunt verslepen, tenzij dat je dit even met een zaag bewerkt (aan het begin van de DH helling/afdaling). En dan, ze zijn pas begonnen hé...naar Huis Moessens zijn ze daar ook aan de gang. Op gewone fietsroute wordt alles netjes en proper opgeruimd, den dag zelfs, maar den bos in pffff voor wa ??? voor die paar stomme MTBikers zeker
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Oke, ik zal mijn zaag thuislaten, het is toch te koud, zegt de vrouw, om nu te gaan fiesten
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Ik ben er vandaag nog langs gereden (driepaal, de eerste helling op ). Dan de plateau op en af naar de Dilserbos en Litzberg....het is niet zo slecht, maar het is ooit beter geweest ... mensen zijn nooit content hé.