08/03/09 Lichtervelde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Keystof
Mountainbiker

Post by Keystof »

Jammer dat jullie rit samen valt met die van ons. :-?
We wensen jullie in elk geval een leuke dag en hopelijk hebben we allebei mooi weer! :roll: :roll:

Sportieve groeten,

Keystof
kajobiker
Mountainbiker

Post by kajobiker »

zal ook eens van de partij zijn .met de kwb tts kan je niet bedrogen zijn heb ik al gemerkt . tot zondag
gconk
Mountainbiker

Post by gconk »

Tot nu toe nog niet echt in die streek gereden , maar de Onk 'ers zullen aanwezig zijn bij de buren uit Lichtervelde . Hopelik gaat het niet te veel regenen zodat we een berijdbaar parcours krijgen .
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Deze is veel te goed om op de tweede pagina van dit forum te laten staan.
't Is niet omdat ik in Lichtervelde woon, dat ik reclame maak voor deze tocht, maar wel omdat hij gewoon weg goed is.
In niets te vergelijken met die andere in Lichtervelde, deze van de KWB is wat de twee grotere afstanden betreft gedurfder, technischer, inventiever qua parcours, ... Kortom een aanrader!

Ik hoop van hier ook zoveel mogelijk TOF-ers te kunnen zien [-o< , want in de organisatie zitten twee TOF-leden en een van de bevoorradingen is bij een TOF-er! Andere clubs (hint aan de Steenbakkers :wink: ) zijn uiteraard ook van harte welkom!

A ja, die oliebollen van de KWB op het einde zijn echt wel bekend in heel Lichtervelde in omstreken! =D>
LouisVitess
Mountainbiker

Post by LouisVitess »

[quote="Lichterveldenaere"]Deze is veel te goed om op de tweede pagina van dit forum te laten staan.

Deze is inderdaad te goed om over te slaan. Ik ken enkele van die parcoursbouwers en weet wat ze er vorig jaar voor gedaan hebben.
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

Ik heb vandaag nog bij het kasteeldomein de Laeckebosschen geweest en `t water kwam al in de mond :bounce: :bounce: (niet door de regen). Ook de veldreven richting zwevezele-ruddervoorde liggen er goed bij :-D en vermits ze toch enkele drogen dagen voorspellen kan het alleen maar beter worden.
Voor diegenen die een beetje conditie hebben zou ik zeker de 49 km (of 57km) aanraden want het stuk richting Laeckebosschen is echt wel enorm leuk :-D .
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

Lichterveldenaere wrote:Ik hoop van hier ook zoveel mogelijk TOF-ers te kunnen zien [-o<
graag hoor, maar met ons zaterdagbendeke zal 't nie lukken :( wij trekken naar 't zèètje :wink:

toch succes aan de L'veldse TT!
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

Rodenbach wrote:
Lichterveldenaere wrote:Ik hoop van hier ook zoveel mogelijk TOF-ers te kunnen zien [-o<
graag hoor, maar met ons zaterdagbendeke zal 't nie lukken :( wij trekken naar 't zèètje :wink:

toch succes aan de L'veldse TT!
Lichtervelde ligt op pakweg een halfuurtje rijden van de zee hé :wink:
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

Tocht nog noooit gereden :( :oops:
ik zal dan ook met plezier het fietske uithalen om zondag te starten voor de grote toer
hopelijk blijft het droog , kan iemand zaterdag doorgeven hoe het parcour er bij ligt ....... thanks
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

bushrider wrote:Tocht nog noooit gereden :( :oops:
ik zal dan ook met plezier het fietske uithalen om zondag te starten voor de grote toer
hopelijk blijft het droog , kan iemand zaterdag doorgeven hoe het parcour er bij ligt ....... thanks
Nadat we vrijdag en zaterdagvoormiddag uitgepijld hebben zal ik een perfekte toestandsbeschrijving kunnen geven van het parcours. Ik hou je zeker op de hoogte.
Post Reply