Dilsen-Stokkem

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

En ook in het zand, ze bijten zich door...met de NN beet ik (te) vaak in het zand :wink:
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Vandaag eens gepasseerd langs de 3paal. 't Valt nog mee vind ik. Die afdaling met de heuvelkes ligt nog goed open. Alleen de eiken moeten nog weg, maar dat zijn er ook niet heel veel. Achteraf eens met een paar man door rijden en opruimen wat in de weg ligt. Zal snel gedaan zijn.
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Bomen.........................enkel goed voor te stoken of onder te schuilen.

Weg ermee
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

BASSMAN wrote:Bomen.........................enkel goed voor te stoken of onder te schuilen.

Weg ermee
Dat is nu toch ook wel kort door de bocht miene man. (Bomen zijn trouwens ook goed om u oor langs te schrapen)
Vos in de bossen
Mountainbiker

SusXT wrote:Vandaag eens gepasseerd langs de 3paal. 't Valt nog mee vind ik. Die afdaling met de heuvelkes ligt nog goed open. Alleen de eiken moeten nog weg, maar dat zijn er ook niet heel veel. Achteraf eens met een paar man door rijden en opruimen wat in de weg ligt. Zal snel gedaan zijn.

Ja maar !!!! ze laten stammen midden op de weg liggen dat je nog niet met 5 mannen kunt verslepen, tenzij dat je dit even met een zaag bewerkt (aan het begin van de DH helling/afdaling). En dan, ze zijn pas begonnen hé...naar Huis Moessens zijn ze daar ook aan de gang. Op gewone fietsroute wordt alles netjes en proper opgeruimd, den dag zelfs, maar den bos in pffff voor wa ??? voor die paar stomme MTBikers zeker :-?
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

die bomen op het pad halen ze wel weg
in september waren er toch ook een hoop paden versperd door omgezaagde bomen, daar was hier nog een topic over, die zijn toch ook al lang weggehaald ;)
dus ik zou nog efkes wachten tot ge uw zaagske bovenhaalt :)
Vos in de bossen
Mountainbiker

Oke, ik zal mijn zaag thuislaten, het is toch te koud, zegt de vrouw, om nu te gaan fiesten :wink:
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

this al beter geworden dant was !

maar daarmee krijgen we toch niet den "ouwe" bos terug
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

endorfin wrote:this al beter geworden dant was !

maar daarmee krijgen we toch niet den "ouwe" bos terug
Moaj jowaal! Kijk maar eens waar vorig jaar al gezaagd is. Die paden zijn goed te bereiden.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Ik ben er vandaag nog langs gereden (driepaal, de eerste helling op ). Dan de plateau op en af naar de Dilserbos en Litzberg....het is niet zo slecht, maar het is ooit beter geweest ... mensen zijn nooit content hé. :(
Post Reply