01/03/09 Mol-Wezel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

spencerbok wrote:dag iedereen, is het misschien niet mogelijk om ook met bonnetjes te werken bij een bevoorrading ? zoals bij de fritten en het bier? aléé das mijn gedacht hé :-? ik vind dat van mijn eigen een goed idee ! :wink:
Ik niet - awoert - laat iedereen drinken zoveel hij wil en zoveel hij nodig heeft. Als je alles al moet gaan afmeten ... wees er gewoon op voorzien, het merendeel wordt toch verkregen via sponsors.
Olympia-biker
Mountainbiker

Post by Olympia-biker »

madskatingcow wrote:
spencerbok wrote:dag iedereen, is het misschien niet mogelijk om ook met bonnetjes te werken bij een bevoorrading ? zoals bij de fritten en het bier? aléé das mijn gedacht hé :-? ik vind dat van mijn eigen een goed idee ! :wink:
Ik niet - awoert - laat iedereen drinken zoveel hij wil en zoveel hij nodig heeft. Als je alles al moet gaan afmeten ... wees er gewoon op voorzien, het merendeel wordt toch verkregen via sponsors.
Krijgen ??? Heel weinig !!! En vergeet niet dat je als organisator ook nog 0.88 Euro per deelnemer moet afstaan aan Fietspromo. Als je ooit eens iets georganiseerd hebt weet je wat het allemaal kost !
madskatingcow
Mountainbiker

Post by madskatingcow »

'T is misschien de ene TT tov de andere qua sponsoring Ik vond het in elk geval super =D>
pliepla
Mountainbiker

Post by pliepla »

Ik heb me in ieder geval ook dit keer weer goed geamuseerd. Voor een keer eens niet de langste afstand gekozen (mijn nog-maar-pas-vriendin was erbij en die had nog nooit eerder op een mountainbike gezeten) en op 't gemakske 45 km gereden.

Dit was mijn derde deelname en volgende zaken lijken me een constante: een schoon parcours, de bevoorradingen die in orde zijn (nu ja, we waren aan de late kant maar ook dan was er nog voldoende), de douches waar geen slecht woord over te vertellen valt, de frieten die ongelooflijk smaken, ik win nooit iets bij tombola's en blijkbaar hebben jullie altijd ongelooflijk veel sjans met het weer.

Enig minpuntje ... die pee die vroeg of het nog trager kon mag van mij nog een elleboogske verwachten op een plaats waar hij ver naar beneden kan tuimelen (CU in Malmédy :evil:). Voor de rest was iedereen vriendelijk en beleefd hoor, maar dit moest ik toch even kwijt.
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Olympia-biker wrote:
madskatingcow wrote:
Krijgen ??? Heel weinig !!! En vergeet niet dat je als organisator ook nog 0.88 Euro per deelnemer moet afstaan aan Fietspromo. Als je ooit eens iets georganiseerd hebt weet je wat het allemaal kost !
Merci voor de hulp Olympia Biker
Degenen die geïnteresseerd zijn, mogen altijd bij mij binnenwippen, en dan zal ik de rekeningen eens laten zien - misschien dat er dan anders over gedacht wordt !
kabeljauws
Mountainbiker

Post by kabeljauws »

Complimenten aan de organisatoren... [-o< had ook nog prijs in de tombola. Een nieuwe buitenband! En dat terwijl mijn achterband bij thuiskomst gescheurd bleek. Toeval bestaat dus echt! :-D
can-driver
Mountainbiker

Post by can-driver »

eigenlijk niet op antwoorden op wat madskatingcow schrijft.
waarschijnlijk iemand die zijn kast volslaagt op de bevoorrading. en zeker niet weet hoeveel werk en financiën er in een organisatie kruipt.
Sponsers zijn nodig. en zonder goede organisatie haken deze af.

Lowie, ik heb deze voor de eerste keer gereden. en alles tip top.
proficiat en hopelijk geen afscheid. aan de andere kant, genieten word de boodschap van hetgeen je al jarenlang op poten hebt gezet met je team.
proficiat.
madskatingcow
Mountainbiker

Post by madskatingcow »

Jullie interpreteren het volledig verkeerd!!!

Heel wat TT's krijgen hun bevoorrading deels via sponsoring. Trouwens, hier was toch ook Aquarius zogezegd aanwezig als ik het topic lees (niets van gemerkt trouwens).

Gelieve dit niet uit zijn context beginnen te rukken, er wordt hier ten onrechte van een mug een olifant gemaakt.
can-driver wrote:waarschijnlijk iemand die zijn kast volslaagt op de bevoorrading
Net zoals alle andere 3599 deelnemers! En daarom noemt het toch 'bevoorrading' of niet soms :roll: #-o
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

madskatingcow wrote:Trouwens, hier was toch ook Aquarius zogezegd aanwezig als ik het topic lees (niets van gemerkt trouwens).
gij blijft wel echt volharden hé !
Naast de tent aan de bevoorrading waar er wafels, peperkoek, muëslirepen, banaan, appel, appelsien, soep te verkrijgen was, stond de stand van Aquarius met 3 verdelers die 3600 flesjes Aquarius bij zich hadden. Toen die op waren (velen die er 2 of 3 meeschrokten + de zwartrijders) was er cola en water.
madskatingcow
Mountainbiker

Post by madskatingcow »

Neen, jullie hebben last van korte tenen blijkbaar?

Haal is diep adem en lees mijn posts opnieuw, dan merk je dat er niks verkeerd mee bedoeld wordt :drunk:
Post Reply