08/03/09 Kortrijk-Dutsel Holsbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

:lol:
Flitser
Mountainbiker

Post by Flitser »

Ik ben er reeds geweest vorige zondag.... weekje verkeerd gekeken :oops:
Als je met de auto komt: pas op, want net voor aankomst op het aangegeven adres is er een gevaarlijke goot waar je - zelfs bij 20 km/u - de neus tegen de grond kunt krijgen... :roll:
Lijkt me niet de parkingplaats waar we zondag zullen staan, want ik denk dat er meer volk op af zal komen.
Josdevos
Mountainbiker

Post by Josdevos »

Iemand een idee hoe het parcours er bij gaat liggen? Weerberichten voorspellen niet veel goeds... :roll:
oberwirt
Mountainbiker

toestand parcours

Post by oberwirt »

hallo
momenteel ligt alles er goed bij; vorig weekend was alles in orde en hier heeft het deze week slechts een klein beetje geregend; dus zelfs als het zondag zou regenen (zaterdag geven ze droog weer) zal alles zeker goed te doen zijn en geen zwaar modderparcour zoals in 2007

tot zondag
bulls68
Mountainbiker

Post by bulls68 »

De Pellenbikers uit Pellenberg zullen ook aanwezig zijn.
We pikken aan op de TT aan het Bed van Napoleon en rijden mee rond tot aan de inschrijving (waar we ons netjes zullen inschrijven natuurlijk !!).
Als de organisatoren daar geen probleem mee hebben =D>

Tot droge zondag,
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Zal er uiteindelijk toch niet bij zijn, mijn vrouw moet in de namiddag gaan werken :oops:
Voor 12u thuis zijn, dat haal ik nooit...
Alternatief is Westmalle om 7u30 starten, zal dat worden of niets vrees ik #-o #-o #-o
ugo
Mountainbiker

Post by ugo »

Beste Pellenbergbikers,
Van harte welkom.
tot zondag

de organisatie - ugo

bulls68 wrote:De Pellenbikers uit Pellenberg zullen ook aanwezig zijn.
We pikken aan op de TT aan het Bed van Napoleon en rijden mee rond tot aan de inschrijving (waar we ons netjes zullen inschrijven natuurlijk !!).
Als de organisatoren daar geen probleem mee hebben =D>

Tot droge zondag,
pertotal
Mountainbiker

Post by pertotal »

ben uiteindelijk niet mee kunnen gaan rijden,dankzij personeel dat niet komt opdagen :evil:
het zal voor volgend jaar zijn hoop ik [-o<
Topsy
Mountainbiker

Post by Topsy »

Juist terug vanuit Kortrijk-Dutsel. Kei goeie tt gedaan, veel klimmen mooie tussenstukken enz....., 2x goeie bevoorrading, afpijling was ook ok, soms net iets te laat een pijltje gezet, zo juist voor een bocht, ma da kon de pret ni drukken.
Mij zien ze volgend jaar terug :wink:
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Post by Z. »

Ik had gehoopt 60km te kunnen bollen, maar het werd al snel duidelijk dat het een vettig boeltje werd door de regenval van vanochtend. Eieren voor m'n geld gekozen en 45km gedaan.

Voorts wel een schitterende tocht die passeerde op plaatsen waar ik nog nooit geweest was. Steeds een pluim voor organisatoren die de moeite doen om af te wijken van de vaste Bloso-routes. =D>

Ondanks het vele stoempen een fijne voormiddag gehad. Morgen op naar de vlomaker voor een nieuwe trapas en nieuw remblokken. Tja, dat hoort erbij zeker...
Post Reply