08/03/2009 Spa

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

hey Berthold
zie dat je ook een Specialized 29er hebt
als ge er ene ziet op nen XL, dat ben ikke :-D
Berthold
Mountainbiker

Post by Berthold »

Beny wrote:hey Berthold
zie dat je ook een Specialized 29er hebt
als ge er ene ziet op nen XL, dat ben ikke :-D
Mijn is een "kleine" 18"... :oops:
maar in de club zijn wij met een man of vijf die op big wheels rijden...
je zal zeker thuis voelen :wink:
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

Brockie wrote:ik snap dat systeem niet van die barcode enzo. ben namelijk pas een half jaar aant biken. zonder lidkaart mag ik toch ook komen, neem ik aan? Dan moet ik gewoon inschrijvingsblad invullen, neem ik aan. of ben ik mis? Graag wat meer info. Niet dat ik voor niks afkom zondag.
Gewoon briefje invullen terplekke kan ook altijd nog, heb je een nieuwe identiteitskaart dan kan je deze ook laten scannen.(al is dit wel wat gevaarlijk i.v.m. verlies hé)
Die barcode is heel simpel:
Ga naar deze pagina http://www.chronorace.be/web2/ChronoCod ... laire.aspx
Gewoon gegevens invullen en vervolgens gewoon doen wat er gevraagd wordt, de barcode kan je dan meteen afprinten.
Dit is eigenlijk alleen maar handig als je regelmatig de tochten van de Gilleppe gaat rijden.
Greetz Peerke
SteveHillen
Mountainbiker

Post by SteveHillen »

Je kan perfect zonder barcode aan de tt's deelnemen.
Ik ga mij altijd gewoon inschrijven.

mvg,

Steve
Monke
Mountainbiker

Post by Monke »

Schijfrem wrote:
Monke wrote:
lucky7 wrote: Op pagina 1 staat de link waar je je barcode kan aanvragen. :wink:
Spijtig dat ik er niet kan bijzijn,we moeten nog naar de eindhappening
van de wintertochten van fietspromo.Ik heb de tocht ook al enkele malen gereden en ben eens in mijn archief gaan
neuzen,ik heb nergens iets negatiefs kunnen vinden dus zal het nu ook wel weer in orde zijn. =D> =D>
Maar deze barcode is ter vervanging van de "Bikers card" en niet ter vervanging van de GHF-lidkaart????
#-o
Tja, wat is het verschil tussen die Bikers kaart en die GHF lidkaart ????
Op de brief die de meesten hebben ontvangen is dat niet zo duidelijk vermeld.
We zullen het de zondag wel zien aan de inschrijvingen :-)
Een GHF lidkaart is een kaart voor alle tochten van de organisatie Gilippe Hautes Fagnes te rijden. Een "bikers-kaart" heeft volgens mij niks met deze organisatie te maken of ben ik volledig mis? :-?
GHF doet in elk geval nooit tijdsopnames zoals op die site met de barcode vermeld staat
Monke
Mountainbiker

Post by Monke »

Berthold wrote:
julie wrote:
Brockie wrote:ik snap dat systeem niet van die barcode enzo. ben namelijk pas een half jaar aant biken. zonder lidkaart mag ik toch ook komen, neem ik aan? Dan moet ik gewoon inschrijvingsblad invullen, neem ik aan. of ben ik mis? Graag wat meer info. Niet dat ik voor niks afkom zondag.
ja natuurlijk kun je gewoon komen en een inschrijvingsblad invullen :wink:
Maja, wees maar gerust, wat zegt Julie klopt voor 100% en het staat duidelijk in het FR op die fameuze brief.
In het NL is het niet zo evident ...vertaling is eigenlijk geen echte verlating... Tradutore è traditore...
Enige min-punt als je via het bladje inschrijft dan gaat je niet voor de tombola van de Challenge (12 deelname) kunnen meedoen.
Verder niks, geen verschil.

Aja, in feit, "Bikerkaart" = GGHF lidkaart, die vanaf 2009 niet meer van toepassing is en wordt vervangen door identiteitskaart of eigen Chronocode. Dus nu aan inschrijvingstafel geen grote wit blad voor nummers en handtekeningen (maar wel de lieve blonde madame), en chipslezer en een scanner...zoals aan de kassa van alle goede supermarkt ! :wink:
Nu snap ik hem. Alleen heb ik geen brief ontvangen thuis van GHF zelf en ben al jaren lid. Zal mee eens via die site registreren dan.
Een soortgelijk systeem gebruikt Stany Smol ook al jaren, heel eenvoudig!
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

Beny wrote:
lucky7 wrote:Spijtig dat ik er niet kan bijzijn,we moeten nog naar de eindhappening
van de wintertochten van fietspromo.
Ge laat toch gene mooie tocht liggen voor een eindhapenning #-o
Misschien win ik wel nen nieuwe bike met de tombola #-o of krijgen we als club nog wat extra geld mee naar huis. =D>
Het is nog wat te vroeg om in de Ardennen te gaan biken na 3 maanden
van inactiviteit. :cry:
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

Nu snap ik hem. Alleen heb ik geen brief ontvangen thuis van GHF zelf en ben al jaren lid. Zal mee eens via die site registreren dan.
Een soortgelijk systeem gebruikt Stany Smol ook al jaren, heel eenvoudig![/quote]

Waarschijnlijk heb je niet aan genoeg tochten meegedaan.
Ik heb ook is een jaartje geen nieuwe kalender gekregen omdat ik in dat jaar lang inactief geweest ben.
Greetz Peerke
lowie
Mountainbiker

Re: 08/03/2009 Spa

Post by lowie »

Berthold wrote:En de omlopen zijn volledig vernieuwd ! We trekken dit jaar maar naar de kant van Balmoral en van de "Staneux" ...
tja... Spa en omgeving, wel goed om te biken...
Berthold, op het Waalse BMB-forum lees ik het volgende :

voici les infos reçues par mail de l'organisateur
pour les 35 km +/- 950 mètres
pour les 42 km +/- 1200 mètres; du vrai VTT alternant passages techniques et parties plus roulantes ;pratiquement tout dans les bois du sud de SPA; un régal. possibilités de réduire la distance en cour de parcours.
J D.

Staneux - Balmoral = het Noorden van Spa.
Misschien is er een tochtje van 40 km naar het Noorden + ééntje van 40 naar het Zuiden ? Dát zou pas een mooi seizoens-begin zijn!
alfa75
Mountainbiker

Post by alfa75 »

Berthold wrote:
Trekkie 800 wrote:Hoeveel hoogtemeters mag je hier verwachten ? Het kan zijn dat ik afkom met een collega van't werk en hopelijk ook met Sportyboy.
op de 35km +/- 950 hm
op de 42km +/- 1200 hm
Laatste verkenning waar deelnam, had ik 750 hm op 29km op de polar...
Parcoer is bijna constant in het bos, afwisselend met technische en goed lopende stuken, kan heel good op gemak of tempo gereden worden... afhankelijk van je humeur en van je huidige vorm ! :wink:
Hoe is deze TT in vergelijking met die van Aywaille?
Post Reply