Met de fiets naar het werk ...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Michaël
Mountainbiker

Post by Michaël »

Je kan toch blazen? :lol: :lol:
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Michaël wrote:Je kan toch blazen? :lol: :lol:
das was nog eens een idee geweest
ik heb daaraan zitten denken maar volgens mij lukt da niet

Streets
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

MC Jo wrote:
Streets wrote:
Michaël wrote:Je kan toch blazen? :lol: :lol:
das was nog eens een idee geweest

Streets
Kan het zijn dat ik je gisteren gezien heb op de Leopold 2 laan? Je had kleren aan met groen in? Een staart tot net boven uw kont :oops: !!
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

MC Jo wrote:
MC Jo wrote:
Streets wrote: das was nog eens een idee geweest

Streets
Kan het zijn dat ik je gisteren gezien heb op de Leopold 2 laan? Je had kleren aan met groen in? Een staart tot net boven uw kont :oops: !!
yep, thants mee, ambetant hee, zo een hoge kont :wink:
hier kan je ons tenueken terugvinden http://www.strafinbergaf.be

Ik heb daar 's ochtends heel wat bikers tegengekomen, het was een informele vegadering aan het standbeeld van de vaartkapoen.
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

@ mc jo
hier zo ergens ongeveer?
http://www.facebook.com/photo.php?pid=2 ... 1489584780

we waren bezig over gevaarlijke punten, en hier is den bus wel een echt gevaar tgo de fietsers die het fietspad proberen te volgen?

Streets
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

Ik weet wel waar dit is, maar ge waart al richting baseliek aan het rijden. Ge waart u tussen de haastige auto's (waarvan ik er één was) aan het wringen. Ik weet dat het daar levensgevaarlijk is. Ik rij vandaar richting Dilbeek en dat zijn de 8 gevaarlijkste kilometers van mijn traject. Verder is het soms ook nog gevaarlijk want ik volg een paar sluipwegen.
Zaterdag ga ik proberen wat tijd te nemen om de MTB routes te volgen van in Dilbeek tot Geraardsbergen. Het centrum gaan we toch nooit kunnen vermijden!! Alhoewel ik soms langs het kanaal tot in Halle rij, dat is, behalve de eerste twee kilometers, vrij veilig.
Als ik je eens tegen kom met de fiets, trek ik wel eens aan je haar.
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Grr, opgestaan met veel goesting om met de fiets te gaan, regent het toch niet zeker...
Rijdt iedereen hier steeds door de regen? Dat vind ik persoonlijk niet zo erg, alleen nat toe komen op het werk is wat minder, om nog maar niet te zwijgen van 's avonds opnieuw in die natte en koude fietskledij te moeten kruipen.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

El Baelos wrote:Grr, opgestaan met veel goesting om met de fiets te gaan, regent het toch niet zeker...
Rijdt iedereen hier steeds door de regen? Dat vind ik persoonlijk niet zo erg, alleen nat toe komen op het werk is wat minder, om nog maar niet te zwijgen van 's avonds opnieuw in die natte en koude fietskledij te moeten kruipen.
Gewoon zien dat je altijd iets van reserve in je rugzak hebt zitten....
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

MC Jo wrote:Als ik je eens tegen kom met de fiets, trek ik wel eens aan je haar.
Pas wel op dat ge niet te hard doortrekt, da haar is geld waard. En nie een bekke. Binnenkort gaan wij dat oogsten om ons een paar nieuwe fietsen te kopen.

mojo
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

damn
brengt die mannen van de KBC nog wat op ideetjes :lol: :lol:
Hoeveel fietsen had je willen hebben? :roll:

Streets
Post Reply