Of hunne timer stopt met lopen op de bevoorrading, als je dan 10 à 15 min daar staat te staan, dan blijft het gemiddelde natuurlijk behouden.spooky wrote:67km gem 25.6km/u.
Ik denk dat er hier toch een paar hun km tellertje moeten nakijken hoor,
ofwel rijden ze iedereen de kant in.
Als je op dit parcours 25.6 gemiddeld haalt, met deze drukte, dan denk ik dat je beter in Knokke de beach-race zou gaan doen dan in Mol een TT te gaan doen.
Met de baggerstrook en files in't eerste deel, moet je constant meer dan 30 door de singletracks vliegen, of je geraakt niet aan die gemiddelde snelheid hoor!
01/03/09 Mol-Wezel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- BGT
- Mountainbiker
- scelter
- Mountainbiker
Als ik dit zo lees hebben er heel wat mensen last gehad van de drukte. Zelf heb ik daar nx van gemerkt, want ik ben pas rond 10u vertrokken voor de 70km. Volgens mij nx als voordelen.
- Ge moet smorgens ni vroeg uit uwe nest, dus kunt ge zaterdag nog een pintje gaan drinken
- Geen files op het parcour
- Geen files aan de bevoorrading
- Niet aanschuiven aan de afspuitstand
- Niet aanschuiven voor de Tongerlo
- Geen rij bij de frieten
- Toch al iets warmer op dit uur.
- Ge moet smorgens ni vroeg uit uwe nest, dus kunt ge zaterdag nog een pintje gaan drinken
- Geen files op het parcour
- Geen files aan de bevoorrading
- Niet aanschuiven aan de afspuitstand
- Niet aanschuiven voor de Tongerlo
- Geen rij bij de frieten
- Toch al iets warmer op dit uur.
-
spencerbok
- Mountainbiker
Post by spencerbok »
dag iedereen, is het misschien niet mogelijk om ook met bonnetjes te werken bij een bevoorrading ? zoals bij de fritten en het bier? aléé das mijn gedacht hé
ik vind dat van mijn eigen een goed idee ! 
- Dub-Wrecker
- Mountainbiker
Post by Dub-Wrecker »
Graag gedaandaelman wrote:oohja, ik reed met de fiets naar huis maar crank was losgekomen. 3 vriendelijke gasten in een grijze bora laten stoppen voor een inbussleutel. dank U zeer mannen! (moesten jullie hier ook zitten)
- Olympia-biker
- Mountainbiker
Post by Olympia-biker »
Lowielowie wrote:een (half afscheids-)woordje van Lowie :
ik vond het het weer een zeer geslaagde zondag, zowel voor jullie deelnemers als voor alle medewerkers..
Die medewerkers vormen trouwens nog altijd een prachtig span. Vergelijk het maar met een span sledehonden, die, zodra je ze loslaat, niet meer te houden zijn en allemaal met de neus in dezelfde richting staan.
Ik sta nu zelf al 18 jaar aan de kop van dat gespan, en zou nu ook eens graag de meute volgen en me op de achtergrond inspannen.
De combinatie van pietje precies, eigen zaak onderhouden, stilaan een oude zak beginnen worden, en uit mijn passie voor Ardennen en Alpen nog efkes het laatste uit de kan willen halen vóór het te laat is, blijft voor mij niet meer haalbaar.
Mijn vrouw Diane (die van de Keiheuvel-bevoorradingstent), die achter de schermen ook uuuuuren in de voorbereiding, de dag zelf en de day after steekt, is daar zeker ook niet rouwig om !
Ik weet echter zeker dat er een paar honden uit de tweede, derde, …. lijn staan te popelen om onze prachtige TT verder te zetten, en de rest van die jonge (?) honden weer voort op sleeptouw te nemen.
Allemaal nog eens bedankt voor die zalige herinneringen en tot volgend jaar zeker ?
Gefeliciteerd met je organisatie. Als organisator van de MTB-tocht in Kiewit Hasselt weet ik maar al te goed wat er allemaal bij komt kijken. We waren met een delegatie komen deelnemen en hebben een aantal goede dingen gezien die we zeker volgend jaar bij onze MTB-tocht zullen overnemen. Bedankt en proficiat aan het hele team !!
Groetjes en tot volgend jaar.