08/03/2009 Spa

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
phille
Mountainbiker

Post by phille »

Spa is de echte opener van het ardennenoffensief !

Berthold, zeker van die hms otoh andere jaren was het ook ni mis
Het laatste profiel dat ik terugvond is van 2003 :oops:

Image

kans is HEEL groot dak ga afkomen, trouwens KEIGOEI douches daar !!! Afpuitstand is dan weeral heel wat minder ...
Monke
Mountainbiker

Post by Monke »

peerke1967 wrote:Onze barcode ligt ook klaar.
Ben wel benieuwd naar het nieuwe parcours.
Wij ( mijn broer en ik) rijden al een jaartje of twintig deze tochten.
In die tijd kwamen er max. 200-300 man op een tt af en was mountainbiken nog een onbekende sport in belgië.
Top organisatie en bevooradingen ( meestal 2 of zelfs 3 voor de langere afstanden.
Ook kan je als iets tragere rijder hier rustig komen rijden. Geen forza toestanden hier. Die heren hebben het weer erg bont gemaakt in wezel, blijkbaar kennen zij het woord respect nog altijd niet.
Op dit gebied kunnen wij nog iets leren van de walen, hier rijden ze voor de fun en niet voor een gemiddelde van 30 of zo.
En neen, ik ben geen slak maar ik steek allleen voorbij als het kan!!!!
I rest my case.
Greetz Peerke
Das pas gesproken, volledig mee eens! =D>

1 ding begrijp ik nog niet: die barcode!
Die website linkt toch naar iets van chrono te rijden en niet naar de site van GHF???
Ik heb nog steeds een lidkaartje van GHF met gewoon mijn naam en nummer op voor snel in te schrijven. Ik heb thuis ook geen brief ontvangen om zo'n kaart met barcode(zoals ik van Smol bijvoorbeeld wel heb) Hoe raak ik er ook aan? :-?
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

Monke wrote: Das pas gesproken, volledig mee eens! =D>

Die website linkt toch naar iets van chrono te rijden en niet naar de site van GHF???
Ik heb nog steeds een lidkaartje van GHF met gewoon mijn naam en nummer op voor snel in te schrijven. Ik heb thuis ook geen brief ontvangen om zo'n kaart met barcode(zoals ik van Smol bijvoorbeeld wel heb) Hoe raak ik er ook aan? :-?
Op pagina 1 staat de link waar je je barcode kan aanvragen. :wink:
Spijtig dat ik er niet kan bijzijn,we moeten nog naar de eindhappening
van de wintertochten van fietspromo.Ik heb de tocht ook al enkele malen gereden en ben eens in mijn archief gaan
neuzen,ik heb nergens iets negatiefs kunnen vinden dus zal het nu ook wel weer in orde zijn. =D> =D>
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

ik snap dat systeem niet van die barcode enzo. ben namelijk pas een half jaar aant biken. zonder lidkaart mag ik toch ook komen, neem ik aan? Dan moet ik gewoon inschrijvingsblad invullen, neem ik aan. of ben ik mis? Graag wat meer info. Niet dat ik voor niks afkom zondag.
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

lucky7 wrote:Spijtig dat ik er niet kan bijzijn,we moeten nog naar de eindhappening
van de wintertochten van fietspromo.
Ge laat toch gene mooie tocht liggen voor een eindhapenning #-o
Monke
Mountainbiker

Post by Monke »

lucky7 wrote:

van de wintertochten van fietspromo.Ik heb de tocht ook al enkele malen gereden en ben eens in mijn archief gaan
neuzen,ik heb nergens iets negatiefs kunnen vinden dus zal het nu ook wel weer in orde zijn. =D> =D>
Maar deze barcode is ter vervanging van de "Bikers card" en niet ter vervanging van de GHF-lidkaart????
#-o
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Monke wrote:
lucky7 wrote:

Maar deze barcode is ter vervanging van de "Bikers card" en niet ter vervanging van de GHF-lidkaart????
#-o
Tja, wat is het verschil tussen die Bikers kaart en die GHF lidkaart ????
Op de brief die de meesten hebben ontvangen is dat niet zo duidelijk vermeld.
We zullen het de zondag wel zien aan de inschrijvingen :-)
julie
Mountainbiker

Post by julie »

Brockie wrote:ik snap dat systeem niet van die barcode enzo. ben namelijk pas een half jaar aant biken. zonder lidkaart mag ik toch ook komen, neem ik aan? Dan moet ik gewoon inschrijvingsblad invullen, neem ik aan. of ben ik mis? Graag wat meer info. Niet dat ik voor niks afkom zondag.
ja natuurlijk kun je gewoon komen en een inschrijvingsblad invullen :wink:
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

julie wrote:
Brockie wrote:ik snap dat systeem niet van die barcode enzo. ben namelijk pas een half jaar aant biken. zonder lidkaart mag ik toch ook komen, neem ik aan? Dan moet ik gewoon inschrijvingsblad invullen, neem ik aan. of ben ik mis? Graag wat meer info. Niet dat ik voor niks afkom zondag.
Ik ga dat proberen rond 8h30 in te vullen...
Berthold
Mountainbiker

Post by Berthold »

julie wrote:
Maja, wees maar gerust, wat zegt Julie klopt voor 100% en het staat duidelijk in het FR op die fameuze brief.
In het NL is het niet zo evident ...vertaling is eigenlijk geen echte verlating... Tradutore è traditore...
Enige min-punt als je via het bladje inschrijft dan gaat je niet voor de tombola van de Challenge (12 deelname) kunnen meedoen.
Verder niks, geen verschil.

Aja, in feit, "Bikerkaart" = GGHF lidkaart, die vanaf 2009 niet meer van toepassing is en wordt vervangen door identiteitskaart of eigen Chronocode. Dus nu aan inschrijvingstafel geen grote wit blad voor nummers en handtekeningen (maar wel de lieve blonde madame), en chipslezer en een scanner...zoals aan de kassa van alle goede supermarkt ! :wink:
Last edited by Berthold on Wed 04 Mar 2009 00:04, edited 1 time in total.
Post Reply