Stijn E:
Ik denk dat je van kleding mag aandoen wat je wil hoor...
Ik heb ook gelezen dat we 40 min en 1 ronde rijden.
De prijs was 4 € + 1 € waarborg voor de nummer.
Je kan inschrijven vanaf 9u.
Ze vertelde me ook dat er 1 serieuse klim inzit en een serieuse afdaling,
Verder zou het goed tedoen moeten zijn.
Er zou ook een opsplitsing zijn in leeftijd, mannen en vrouwen( voor de start). Dus hopelijk fietsen er nog dames mee, alleen starten is ook maar niets eh :o)
Groetjes en tot zondag
Ines
OPEN MTB WEDSTRIJD OP 8 MAART TR PEPINGEN
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Stijn E:
Er zou ook een opsplitsing zijn in leeftijd, mannen en vrouwen( voor de start). Dus hopelijk fietsen er nog dames mee, alleen starten is ook maar niets eh :o)
Groetjes en tot zondag
Ines
Groetjes en tot zondag
Ines
Het ligt er momenteel goed bij (en heeft in Pepingen kon niet veel geregend, het heeft wel geregend maar niet genoeg om het parcour drassig te maken, op de houte brug komt er een hele mat over, dat ze niet meer zo gevaarlijk ligt als vorig jaar.
Het verschil tussen de recreatieve van 's morgens en de fun klasse is eigenlijk dat de wedstrijd van 's morgens bedoeld is om de mensen een kans te geven om de mtb te leren kennen en enige wedstrijd ervaring op te doen.
Bij de mensen van fun klasse A en B, die heel veel renners die elke week competie rijden. De renners in de fun klasse A hebben ook een vergunning van de wielerbond
Het verschil tussen de recreatieve van 's morgens en de fun klasse is eigenlijk dat de wedstrijd van 's morgens bedoeld is om de mensen een kans te geven om de mtb te leren kennen en enige wedstrijd ervaring op te doen.
Bij de mensen van fun klasse A en B, die heel veel renners die elke week competie rijden. De renners in de fun klasse A hebben ook een vergunning van de wielerbond
ik zou ook wel eens willen mee doen bij de recreaties..
ik rij wel met een full-suspension.. kan dit voor problemen zorgen?
want op de +300 foto's van de vorige editie zag ik geen enkele fully!
kan er hier iemand met wat ervaring vertellen welk soort banden je hier best legt? want ik zit namelijk met zomerbandjes.. best inruilen voor een setje nobby nic ofzo?
welke bandendruk voor een persoon van +-85kg?
mvg, joeri!
ik rij wel met een full-suspension.. kan dit voor problemen zorgen?
want op de +300 foto's van de vorige editie zag ik geen enkele fully!
kan er hier iemand met wat ervaring vertellen welk soort banden je hier best legt? want ik zit namelijk met zomerbandjes.. best inruilen voor een setje nobby nic ofzo?
welke bandendruk voor een persoon van +-85kg?
mvg, joeri!
HOY BIKERS
IK RAAD IEDEREEN AAN OM MINSTENS MET EEN RACING RALPS TE RIJDEN EN VOORZIE JE ZEKER VAN EEN GROF PROFIEL TEGEN EEN ZWARE ONDERGROND IKZELF RIJD MET EEN NOBBY NICK MET TUBLESS
EN STEEK DAAR 2BAR IN NIET MEER OOK NIET VOOR MENSEN DIE ROND DE 85 KG WEGEN ZOALS ER GEVRAAGD WORD ZIJ DIE DAT GEWICHT HEBBEN MOGEN EEN 200GRAM MEER DRUKZETTEN
GROETEN EN TOT ZONDAG
IK RAAD IEDEREEN AAN OM MINSTENS MET EEN RACING RALPS TE RIJDEN EN VOORZIE JE ZEKER VAN EEN GROF PROFIEL TEGEN EEN ZWARE ONDERGROND IKZELF RIJD MET EEN NOBBY NICK MET TUBLESS
EN STEEK DAAR 2BAR IN NIET MEER OOK NIET VOOR MENSEN DIE ROND DE 85 KG WEGEN ZOALS ER GEVRAAGD WORD ZIJ DIE DAT GEWICHT HEBBEN MOGEN EEN 200GRAM MEER DRUKZETTEN
GROETEN EN TOT ZONDAG