01/03/09 Mol-Wezel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Josser
Mountainbiker

Post by Josser »

Organisatie van mijn ***ten.
Vond het parcours oersaai. Dan maar van miserie zoveel mogelijk slakken de kant ingereden.
Heb aan de bevoorrading 4x bijgevuld met Aquarius, ook voor thuis wat meegenomen.
De douches waren smerig en veel te koud!
Was voor mij de laatste keer dat ik in Vlaanderen nog kom biken.

By the way, avs: 32,5
alfa75
Mountainbiker

Post by alfa75 »

=D>
ironie Rules... :bounce:
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Josser wrote:Organisatie van mijn ***ten.
Vond het parcours oersaai. Dan maar van miserie zoveel mogelijk slakken de kant ingereden.
Heb aan de bevoorrading 4x bijgevuld met Aquarius, ook voor thuis wat meegenomen.

Dat is niet moeilijk. Ook Concap genomen zeker?
rafbora
Mountainbiker
Location: Orbea alma sram x-0,Ridley scorpion sram x-9,Dynatek black spirit sram red

Post by rafbora »

Gisteren ook in wezel de 70 km komen bollen. Bij de eerste vertrokken om 8u ,geen file gehad alleen in het laatstse stuk bos voor de tongerlo stand op 2km voor het einde waar alle afstanden terug bij elkaar komen.Bepijling was goed, behalve op 1 plaats in het bos vlak na de eerste bevoorrading. Was daar een pijl weg? ofwel zeer slecht geplaatst.Bevoorradinggen op de 70 km waren meer dan voldoende(ben content met een suikerwafelke en een bekerke drank).Tongerlo niet genomen friet enz ook niet( komen voor te fietsen en niet voor te dineren).Zoals boven al vermeld organisatie verdiend 5 sterren =D> =D> =D> , maar het parcour in mijn ogen niet ,toch de toer van de 70 km niet, er zijn schooner tt's in vlaanderen kwa parcour :-D .Maarja da's mijn mening hè.
Opzij
Mountainbiker

Post by Opzij »

Topsy
Maakte een opmerking op die heren in groen rood en zwart nl "Forza" die opmerkingen met naam en toenaam moesten er meer op het forum komen ipv. dat gejank over bevoorradingen en slijk etc. ik zelf heb steeds drinken en eten voldoende bij laat de clubs ook eens een centje verdienen aub en wat het parcours betreft U kan er toch maar uithalen wat er in de streek is ter plaatse - Ik zelf mtb haast nooit in het waasland om dat het een biljardtafel is en doe graag de verre verplaatsingen naar betere oorden en ik moet zeggen het was een tof parcours.
Proficiat aan de organisatie.
Nog even over Forza - bij Fonsmtb liggen de heren van Foza hoog in zijn schuif zo te zien aan het aantal foto's van Forza leden maar ja dat mogen we Fons niet kwalijk nemen hij is wat kortzichtig nl Saeco Granville en vooral vrouwvolk
Verder het beste allemaal[/b]
Dub-Wrecker
Mountainbiker

Post by Dub-Wrecker »

ivo wrote:

Ik moet daar gene concap voor nemen ... gewoon de wielomtrek verkeerd invoeren... perongeluk ofzo 8)
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

ivo wrote:

Neen, ene van Forza! :lol:
Rasse
Mountainbiker

Post by Rasse »

lowie wrote:gartis frieten, frituursnack en Tongerlo in de €3 inbegrepen. En om het lijstje compleet te maken komt daar voor de starters (behalve de vroegste) nog een 8) JAGERMEISTERKE :-D bij.
Allemaal surpluskes die met het echte mountainbiken niet veel te maken hebben, maar die bij velen toch de kwijl uit hun bakhuis doen lopen.
Lowie , had ik da wa vroeger geweten.
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

lowie wrote:
Biestie1 wrote: In plaats van frit en worsten en ik weet nie wa nog allemaal weg te geven, investeer eens in een beetje sportdrank aub. Op een tocht van 70 km, zou ik toch iets meer verwachten dan plat water. Ik dacht toch dat da tegenwoordig standaard was op elke tocht ?
Trouwens, ik lees iets van Aquariustent ?? Niet gezien hoor.
een bemerking bij het te snel op zijn van de sportdrank :
(en à propos : de Aquarius-stand stond naast de bevoorradingstent in de Keiheuvel)
De bedoeling van de Aquarius-sampling is de flesjes geopend en zonder dop aan de deelnemers uit te reiken om die ter plaatse te drinken. In de Keiheuvel waren er 3600 flesjes voor 3560 deelnemers. Moet hier nog een tekeningetje bij ?
Op de bevoorradingsplaats van de langste afstanden waren er 600 Aquarius-flesjes.
Zowel in de Keiheuvel als in Gelderhorsten was er nadien keuze uit plat water en cola (en bruiswater in Gelderhorsten). Heel even was de bevoorradingswagen iets te laat met extra cola, maar dan gaat het over een paar minuten.
We doen er echt wel alles aan om met een ganse ploeg kort op de bal te spelen, wat in zulke hectische toestanden met een telefoon die constant roodgloeiend staat niet altijd een sinecure is.
Lowie, alle begrip voor als dat een tijdelijk probleem door overmacht is.
Wij hebben het ooit ook zitten gehad, toen we voor het eerst onze marathon organiseerden en ineens van 800 naar 1400 deelnemers schoten.
Ergens had je het wel zien aankomen uiteraard : vorig jaar al 3000 man en dan nu net zo'n goede weersvoorspelling.
Ik weet niet hoe dat bij Fietspromo zit ; krijgt ge de sportdrank nie van hen ?
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

een (half afscheids-)woordje van Lowie :

ik vond het het weer een zeer geslaagde zondag, zowel voor jullie deelnemers als voor alle medewerkers..
Die medewerkers vormen trouwens nog altijd een prachtig span. Vergelijk het maar met een span sledehonden, die, zodra je ze loslaat, niet meer te houden zijn en allemaal met de neus in dezelfde richting staan.
Ik sta nu zelf al 18 jaar aan de kop van dat gespan, en zou nu ook eens graag de meute volgen en me op de achtergrond inspannen.
De combinatie van pietje precies, eigen zaak onderhouden, stilaan een oude zak beginnen worden, en uit mijn passie voor Ardennen en Alpen nog efkes het laatste uit de kan willen halen vóór het te laat is, blijft voor mij niet meer haalbaar.
Mijn vrouw Diane (die van de Keiheuvel-bevoorradingstent), die achter de schermen ook uuuuuren in de voorbereiding, de dag zelf en de day after steekt, is daar zeker ook niet rouwig om !

Ik weet echter zeker dat er een paar honden uit de tweede, derde, …. lijn staan te popelen om onze prachtige TT verder te zetten, en de rest van die jonge (?) honden weer voort op sleeptouw te nemen.

Allemaal nog eens bedankt voor die zalige herinneringen en tot volgend jaar zeker ?
Post Reply