respect maat! hopelijk leef ik nog op die leeftijd. Het belangrijkste is maar dat ge leeft zoals ge wilt eh, zonder (of met zo weinig mogelijk) beperkingen!Spookvanhetbos wrote:Via de Ketelstraat waar de camping de Bergerven ligt gereden om naar huis te gaan hé, nie via de bossen aan de Bergerven (dat had ik nie meer gekund...) 't was vrij zwaar, de klimmen en dalen en weeral klimmen. Maar op eigen tempo kan ik vrij veel kilometers vreten, en op tijd stoppen, een koekje eten. Mijn vrouw zegt ook:BASSMAN wrote:Heb ik nog nooit gedaan met de fietsSpookvanhetbos wrote: Waarom ??? ' t was toch bij het begin afgesproken "als ik te ver achter blijft, rijden jullie maar door"...geen problemen hoor (heb K onderweg ook moeten loslaten![]()
De 48 gereden en tegen 13.20 zat ik in Waterloos. Dan de lange weg naar huis via de Bergerven en de fietsroute naar huis, dus een total van 82 km.
Het was schitterend, mannen van de Wringers, n'e pluim voor alles hé.
Ik heb in het begin geen pijlen gezien, ik volgde maar ... naderhand, vanaf km 35 ongeveer, heb ik moeten kijken, want ik stond nog moederziel alleen in het bosen ik was zo bang....
Da motregen heeft goed gedaan, een beetje afkoeling kan gene kwaad.
Wringers, tot de volgende keer..Seffens ligt ge daar midden in het bos en niemand meer achter u
Gij sterft nog op uw fiets![]()
22/02/2009 Neeroeteren-Waterloos
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- patje !!!!
- Mountainbiker
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Jawel hoor, zoals beloofd, zijn de foto's op de boven genoemde site te bekijken...ik sta nergens nie op, maar het komt omdat ik té snel reed en de sluiter stond op een 250° sec.....500° sec was beter geweest, maar ja, volgende keer zal ik vertragen ... ik vond het eerst raar, al da geflitst in het bos, ik dacht eerst: fooi, de multa-nova is ook hier in de buurt, en omdat ik zo vlug was
dacht ik: oei, n'e procès aan mijn broek, maar het was de flitser van de fotograaf...allé, 't was maar zwans hé......toch, nogmaals, een leuke tocht gereden.