Is wel 30 km verder, maar je bent er ongeveer even snel.
Ik ga er nog eens over nadenken wat ik dit weekend ga doen.
Post by Eagle Stijn »
Ik weet het eigenlijk niet goed Stijn, dat is daar een massaspektakel en ik heb eigenlijk niet veel zin in filerijden op zondag. Als je kijkt naar de commentaar van vorig jaar stonden ze op sommige plaatsen meer stil dat dat er kon gereden worden. Het parcours zal wel super zijn maar als het dan is om stil te staan liever niet.Eagle Stijn wrote:Ik denk al je in de Kempen wil gaan rijden beter den TT van Mol-Wezel neemt.
Post by flaming_jakke »
Eagle Stijn wrote:Ik denk al je in de Kempen wil gaan rijden beter den TT van Mol-Wezel neemt.
Kalmthout mocht er zijn, veel bos en bijna allemaal single tracks..beetje vergelijkbaar met Helchteren. De 40 km gekozen die er uiteindelijk 48 waren (wat wel goed was) tegen een gemiddelde van 20 km/h. Behoorlijk veel bikers op sommige momenten waarvan er onbegrijpelijk veel maar voor de 30 km gingen ..KrisW wrote:En hoe was de TT vandaag in Kalmthout en Mol ?
Ik kon er tot mijn grote spijt weer niet bij zijn vandaag, ben terug aan het sukkelen met een geknelde zenuw in m'n nek.Het begint serieus op mijn zenuwen te werken , met al die mooie tochten en marathons in 't vooruitzicht wordt het meer dan tijd om serieus te beginnen trainen.
Als het mij gegund is hoop ik er volgend weekend weer bij te zijn !
Post by laagvlieger »
Post by flaming_jakke »
Oei inderdaadlaagvlieger wrote:@Gunther denk dat je wat mis bent, Bertem is 5 April hé, volgende week is het zondag Wemmel. Zal er weer niet bij zijn want tis rally zondag,
De 15 Maart is het HEESTERT he mannen die zal ik willen doen maar dan is er ook iets te doen op Francochamps, doeme toch !!!
Ma zou hem meepikken denk ik zenne Heestert zal wel dik in orde zijn en ZWAAR.
Ik zie dat wel eens zitten om naar Kosijde te gaan maar komend weekend gaat dat niet lukken. Spijtig dat je zondag niet mee kan, ik ga zeker en vast naar Wemmel, mijne velo staat al klaarflaming_jakke wrote:Kalmthout was de max ... zoveel single tracks en na de bevoorrading een prachtig stuk door de heide ! Zeer leuk !
Is er iemand die deze zaterdag wil gaan rijden ? Ik kan zondag niet daar ik op schoolfeestje verwacht wordtIk had eens een specialleke in gedachte : Koksijde
Na het lezen van de topic lijkt me dit wel eens de moeite http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=60611