No Tubes Informatie en ervaringen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
jep, ik rij daar toch al een jaar of 2 mee rond op drogere TT's en wedstrijden. sinds juli 2008 niet meer plat gereden, band blijft op druk maar ik controleer toch voor elke rit. makkelijk op de velg te krijgen en luchtdicht te maken maar goed schudden is de boodschap.Tinky-Winky wrote:Twister Supersonic, op Notubes, heeft daar al iemand ervaring mee ?
Ik ben van plan mij op chainreaction cycles een setje black panther team tyre 1.9 te bestellen en set om wielen tubeless te maken, nu is het ofwel:
-notubes set => 77 euro
- joe's no flats => 44 euro
wat mag ik hier uit besluiten?
Het liefst het minst prijzige (16 jaar)
Of zijn er nadelen aan joe's no flats?
gr
-notubes set => 77 euro
- joe's no flats => 44 euro
wat mag ik hier uit besluiten?
Het liefst het minst prijzige (16 jaar)
Of zijn er nadelen aan joe's no flats?
gr
Het ligt eraan natuurlijk welke banden, maar de werking/idee is hetzelfde al NoTubes. Dus ja...Thomass#103 wrote:En kan ik hier mijn niet tubeless wielen en banden mee tubeless krijgen?Bobbie wrote:Ik vind Joe's beter werken als NoTubes (persoonlijke ervaring).
www.no-flats.com
Kan er iemand mij raad geven welke banden ik het best neem?
Wanneer ik mijn nieuwe wielset heb, wil ik er tubeless mee gaan rijden.
Uiteraard liefst zo licht mogelijke banden, maar wel met een goede lekbestendigheid.
Ze zullen regelmatig in de Ardennen worden gebruikt, en ik rij geregeld eens op de weg met mijn mountainbike.
Mijn LBS raadt mij Racing Ralph/Nobby Nic aan omwille van het lage gewicht, maar zijn deze ook stevig genoeg voor Ardennenritten?
Zelf rij ik nu met Geax Barro Mountain draadbanden, waar ik heel tevreden van ben maar ze zijn wel zwaar (+700gr).
Misschien combinatie Barro Mountain/Suguaro?
Hutchinson Toro?
Wanneer ik mijn nieuwe wielset heb, wil ik er tubeless mee gaan rijden.
Uiteraard liefst zo licht mogelijke banden, maar wel met een goede lekbestendigheid.
Ze zullen regelmatig in de Ardennen worden gebruikt, en ik rij geregeld eens op de weg met mijn mountainbike.
Mijn LBS raadt mij Racing Ralph/Nobby Nic aan omwille van het lage gewicht, maar zijn deze ook stevig genoeg voor Ardennenritten?
Zelf rij ik nu met Geax Barro Mountain draadbanden, waar ik heel tevreden van ben maar ze zijn wel zwaar (+700gr).
Misschien combinatie Barro Mountain/Suguaro?
Hutchinson Toro?
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Vredestein banden zijn het makkelijkst te 'converteren'. De nieuwe Black Panther XTRAC's aan 495g / stuk of de Spotted Cats (450g) / stul. Veel hangt ook af van je rijstijl : hef je je kont op tijdens rotsige passages of blijf je gewoon in het zadel ...