Er lopen toch geweldige zeurpieten .alfa75 wrote:vind ik ook!!Klein Leeuwke wrote:net terug van deze tocht, ik begrijp nog steeds niet waarom er toch zovele MTBers afzakken naar hier, er komen inderdaad mooie bosstroken in voor maar er zijn toch ook vrij veel verharde wegen waarover we rijden. Is het dan echt voor die enkele sprietjes frites en die ene Tongerlo dat die 4000 vertrekkers het doen?Die bosstroken bv. voor de bevoorrading, vol bulten !niks voor mij
en ook niet mijn favoriete ondergrond.
Organisatie niks op aan te merkenalles tot in de .... geregeld
![]()
Trekt veel volk door groot evenement gehalte ! daarom denken de mensen dat het parcours ook zo is zoals alles buiten het biken
uiteindelijk komen we toch voor te mtbiken , niet?
dit is natuurlijk mijn mening hé, wat ik ervan vond. maar heb me wel goed geamuseerd
Trouwens met een beetje moeite had je de post op blz . 1 gelezen , en daar stond dan dit
Als ge volgens U echt wilt mtbken moet ge niet in vlaanderen zijn .Een beetje gegevens :
18de editie van de Wezelse Mountainbike-tocht, met vorig jaar 3333 deelnemers.
Een uitgekiende tocht met soms eindeloze single-tracks door de natuurgebieden in en rond Mol- en Balen-Wezel : langs dennenbossen, zandduinen, Grote en Mol-Netevallei, Keiheuvel-Most, Kattenbosserheide en kanaalpaden.