01/03/2009 Bremt-Bierbeek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spooky
- Mountainbiker
Ik zou ook graag wat meer info willen ivm het parcours. Zijn het weides waar we door moeten, of eerder veldwegen, toch een beetje singletrack? Normaal zouden wij naar Mol gaan, maar het is daar altijd zo druk dat we nog aan't twijfelen zijn. Maar ploeteren in kapot gereden weides, daar hebben we ook weer geen zin in.
-
WTC Heidezonen
- Mountainbiker
Post by WTC Heidezonen »
Er wordt niet door weides gereden. Allemaal veldwegen. Single tracks denk ik niet (zijn hier niet veel in de omstreken), maar dat zal ik eens navragen...
't Was goed vandaag. 't Weer viel mee, parcours was redelijk zwaar ( naar mijn normen!) bevoorrading was maar poverkes (groene bananen!) en de afpijling was heel goed, uitgezonderd het aangeven van de splitsingen waren niet duidelijk! en .... we weten nu al enkele jaren dat ze daar in Lovenjoel een goede bakker en een goede beenhouwer hebben!!! Lekker brood en lekkere uir, kinnekesvlees en lekkere cervolas!!! (merci, Gé Claxon!!!
)
D.
D.
Last edited by Domme on Sun 01 Mar 2009 20:16, edited 1 time in total.
-
mambo en co
- Mountainbiker
Post by mambo en co »
het was vandaag een leuke tocht.met weinig modder een leuke bevoorrading en een goede afspuitstand.niet langer moeten wachten dan in de zoenk en daarna nog en lekker leffe in de kantine gedronken.fietsparking was ook in orde zoals de rest[/quote]
Re: Foto's van Lovenjoel
Commerciele doeleinden op dit forumLoek Pictures wrote:Foto's van de MTB toer van Lovenjoel zijn terug te vinden op mijn blog:
www.bloggen.be/loek
ciao,
Loek
-
jaro
- Mountainbiker
Voor mij was't in orde in Lovenjoel.
Van thuis met fietske vertrokken, de grote toer gedaan en bij thuiskomst stond er 60 km en 500 hoogtemeterkes op den teller. Afstand zal dus een 40 km geweest zijn vermoed ik, maar beetje meer of minder is niet belangrijk.
Mooi ontspannend toerke dus en prima weer. Bevoorrading met drankje, suikerwafel (van de bananen ga ik zwijgen ) en soep, aan het intussen gekende kappeleke bij onze waalse buren.
Wat mij wel opvalt is dat er in al die jaren steeds meer offroadwegen verdwijnen. We zijn vandaag weeral over wegen gereden waar we vroeger moesten stoempen om door te raken. Nu vlogen we er met meer de 30 km/u voorbij, spijtig voor ons maar niet voor de vaste gebruikers natuurlijk.
Bewaakte fietsparking voor en na zodat we achteraf op ons gemak een pintje konden gaan drinken.
Zoals reeds gezegd, alles naar wens en tot de volgende.
Jaro.
Van thuis met fietske vertrokken, de grote toer gedaan en bij thuiskomst stond er 60 km en 500 hoogtemeterkes op den teller. Afstand zal dus een 40 km geweest zijn vermoed ik, maar beetje meer of minder is niet belangrijk.
Mooi ontspannend toerke dus en prima weer. Bevoorrading met drankje, suikerwafel (van de bananen ga ik zwijgen ) en soep, aan het intussen gekende kappeleke bij onze waalse buren.
Wat mij wel opvalt is dat er in al die jaren steeds meer offroadwegen verdwijnen. We zijn vandaag weeral over wegen gereden waar we vroeger moesten stoempen om door te raken. Nu vlogen we er met meer de 30 km/u voorbij, spijtig voor ons maar niet voor de vaste gebruikers natuurlijk.
Bewaakte fietsparking voor en na zodat we achteraf op ons gemak een pintje konden gaan drinken.
Zoals reeds gezegd, alles naar wens en tot de volgende.
Jaro.
- Schijfrem
- Mountainbiker
Re: Foto's van Lovenjoel
Loek Pictures wrote:Foto's van de MTB toer van Lovenjoel zijn terug te vinden op mijn blog:
www.bloggen.be/loek
ciao,
Loek
-
WTC Heidezonen
- Mountainbiker
Post by WTC Heidezonen »
Bedankt allemaal voor jullie deelname. Hopelijk mogen we jullie volgend jaar weer verwelkomen. Dan zal de tocht terug doorgaan in januari, tenzij de weergoden daar anders over beslissen.
Thanks en tot volgend jaar,
De Heidezonen
Thanks en tot volgend jaar,
De Heidezonen