zijn er nog mensen die toch opnieuw de stap gedaan hebben om te mtben? omdat ik het niet zo leuk vind om op de baan te rijden,
hoe was het om terug te starten na lange herstel peroide?
heb groen licht gekregen van de dokter,
Post by Sunn Xtreme »
Mooi uitgelegd,zo heb ik het ook gedaan na men rugoperatie in 2003.Kon niet meer op men benen staan en was gedoemd tot verlamming.sunn xtreme wrote:regel nr 1 :
---------------
dingen willen presteren aan de kant schuiven, geeft niks dan problemen in uw situatie ivm opbouw.
regel 2
----------------
begin met 3x per week heel rustig rond te fietsen, liefst KORTE afstand, GEEN kracht zetten, middelmatige omwentelingfrequentie (70 a 80)
toeristen en genieten.
regel 3
----------
neem uw tijd. kost het u 2 jaar om 100km te rijden, dan moet dat maar.
bedenkt dat je (sorry voor de uitdrukking) evengoed niet meer had kunnen lopen... dus elke moment dat je iets kan doen, doe het met MATE !!!! en geniet.
niks moet !!!
regel 4
-----------
toom uzelf in.
beter een keer minder fietsen en meer tijd nemen voor iets uit te bouwen, dan na 5 maanden elke dag 2uur te rijden en plots weer aan de kant te moeten.
succes :wink:
Post by Sunn Xtreme »
sunn xtreme wrote:ah...
vergat regel nr 5
---------------------
UITSLUITEND op de weg fietsen de eerste maanden om te beginnen, en tussendoor de zaken evalueren zonder je gek te maken !
(bedankt aan Rollemol om dat even op te rakelen)
negeer je dat...3 werf helaas...zit je terug in de miserie.
je moet het niet, maar het is maar een tip dat ik geef.
ROLLEMOL kan uit ondervinding spreken, ten gevolge van een spijtig zwaar ongeval in het verleden.