verder leuke tt é! niet veel last gehad van filerijden.
01/03/09 Mol-Wezel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- point8
- Mountainbiker
ik heb de 60 km gedaan en het was een leuk tochtje ja, me veel volk.
ma de laatste 10 km heb ik toch moete kruipen ik was gewoon OP .
en op da modder stuk 4 keer op mijne zak gegaan
verder was de orgnisatie zeer goed, zeer goede bevoorrading ook met veel keus, er stond wel veel volk aan maar het ging goed vooruit , lag zeker aan die grietjes lol.
ma de laatste 10 km heb ik toch moete kruipen ik was gewoon OP .
en op da modder stuk 4 keer op mijne zak gegaan
verder was de orgnisatie zeer goed, zeer goede bevoorrading ook met veel keus, er stond wel veel volk aan maar het ging goed vooruit , lag zeker aan die grietjes lol.
-
Griet
- Mountainbiker
Voldaan thuisgekomen na een fantastische tocht. Ben om half 10 vertrokken voor de 70km. Nergens aanschuiven.
Denk dat de meesten rond 8u half 9 vertrekken.
Prachtige stukjes natuur, was 100 proc genieten.
Douches
........nog niet dikwijls meegemaakt.
Bevoorrading ook dik in orde.
Hier zien ze me volgend jaar zeker terug.
Denk dat de meesten rond 8u half 9 vertrekken.
Prachtige stukjes natuur, was 100 proc genieten.
Douches
Bevoorrading ook dik in orde.
Hier zien ze me volgend jaar zeker terug.
Prachtige tocht en een prima organisatie ! En er was inderdaad veel volk maar echt hinderend was dit toch niet , waarschijnlijk omdat er meer afstanden zijn dan bij een doorsnee toertocht .
Voor mij is deze TT zijn sterren dik waard en krijgt van mij ook een 10/10 !!!!!
Lowie ,knap werk man en een pluim voor uw medewerkers !
Maar als ik misschien toch iets mag opmerken , ik heb deze tocht gedaan met mijn vrouwke en zij moest iets voor halfweg een kleine boodschap doen . Ik zei wacht nog efkens tot aan de bevoorrading daar zal het wel gaan , maar er waren helaas geen toiletten voor vrouwen voorzien . Ikzelf zou dit probleem nooit opgemerkt hebben ,wij zoeken een boom en klaar is kees maar bij de vrouwen is dit blijkbaar niet zo simpel en er waren er toch heel veel .
Voor mij is deze TT zijn sterren dik waard en krijgt van mij ook een 10/10 !!!!!
Lowie ,knap werk man en een pluim voor uw medewerkers !
Maar als ik misschien toch iets mag opmerken , ik heb deze tocht gedaan met mijn vrouwke en zij moest iets voor halfweg een kleine boodschap doen . Ik zei wacht nog efkens tot aan de bevoorrading daar zal het wel gaan , maar er waren helaas geen toiletten voor vrouwen voorzien . Ikzelf zou dit probleem nooit opgemerkt hebben ,wij zoeken een boom en klaar is kees maar bij de vrouwen is dit blijkbaar niet zo simpel en er waren er toch heel veel .
- bettes
- Mountainbiker
Ge lacht ne beet af zo af en toe...
Heel toffe tocht die ook de kleine zussen van mijn vriendin wilden meerijden. Dus wij met twee grote bikers en twee kleine bikesters onderweg, niet altijd makkelijk als er hele peletons voorbijsteken (en soms voorbijwringen).
Op een mooie singletrack in de keiheuvel was er een zandberop, waarop toen wij opdraaide twee bikers op mekaar lagen. De bikers voor ons en wij trekken even aan de remmen om toch een aanloopje te kunnen nemen, ieder op zijn beurt.
En dan vinden twee bikers het nodig om tussen de stilstaande bikers door te wringen. Als we er dan iets van zeggen dat ook zij niet te mooi zijn om te wachten krijgen we het antwoord: "we zijn hier wel om te biken hé!"
En dan vallen ze allebei ver van top geweldig stil!
Priceless om dan te kunnen roepen: "wandelen kan hier ook!" Waarna ze zelfs niet durfden omkijken!
Goed om gelachen dat is zeker, toen kon mijn dag al niet meer stuk (de lange reeks singletracks en de perfecte omkadering helpt natuurlijk ook)
Groeten,
bettes
Heel toffe tocht die ook de kleine zussen van mijn vriendin wilden meerijden. Dus wij met twee grote bikers en twee kleine bikesters onderweg, niet altijd makkelijk als er hele peletons voorbijsteken (en soms voorbijwringen).
Op een mooie singletrack in de keiheuvel was er een zandberop, waarop toen wij opdraaide twee bikers op mekaar lagen. De bikers voor ons en wij trekken even aan de remmen om toch een aanloopje te kunnen nemen, ieder op zijn beurt.
En dan vinden twee bikers het nodig om tussen de stilstaande bikers door te wringen. Als we er dan iets van zeggen dat ook zij niet te mooi zijn om te wachten krijgen we het antwoord: "we zijn hier wel om te biken hé!"
En dan vallen ze allebei ver van top geweldig stil!
Priceless om dan te kunnen roepen: "wandelen kan hier ook!" Waarna ze zelfs niet durfden omkijken!
Goed om gelachen dat is zeker, toen kon mijn dag al niet meer stuk (de lange reeks singletracks en de perfecte omkadering helpt natuurlijk ook)
Groeten,
bettes
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Rap effe vermelden dat er twee dames aan mij een gps overhandigden die ze onderweg gevonden hadden.
De eigenaar kan hem terug bekomen door mij te verwittigen.
Denk dat het van een Nederlander was.
De eigenaar kan hem terug bekomen door mij te verwittigen.
Denk dat het van een Nederlander was.