alles aan 3 eurokes !ikkel wrote:daarjuist nog op de site zitten loeren voor de kostprijs.
en als ik mij niet vergis dan vragen ze voor de 70km ook maar 3 euries ???? kan dit ???? dacht dat dat meer ging zijn.
01/03/09 Mol-Wezel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Als ik dat zo zie zullen we u naar huis moeten voeren, zeker als ge die van onderweg ook nog eens consumeert.....Fons Moors wrote:Ik kom ook.bert bibber wrote:X-tremebikers begijnendijk komen ook
Van de vorige keren heb ik nog wat drankbonnekes in bewaring.
Maar ik kan niet veel drank verdragen want na 3 Leffe pinten ga ik al op de tafels dansen.
Als dat maar goed gaat aflopen...
Als ge hulp nodig hebt dan laat ge maar iets weten!
- phille
- Mountainbiker
zoiets onderscheid de goeden van de besten ! En zeggen dat men het voor het geld doet ...lowie wrote:alles aan 3 eurokes !ikkel wrote:daarjuist nog op de site zitten loeren voor de kostprijs.
en als ik mij niet vergis dan vragen ze voor de 70km ook maar 3 euries ???? kan dit ???? dacht dat dat meer ging zijn.
- bonie+kevin
- Mountainbiker
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Het moet toch moeite kosten om eens op de eerste blz. te gaan kijken.G-m@n. wrote:mss nog even het juiste gps adres vermelden