Rij maar gewoon door, aan heet rond punt ook rechtdoor en waar de werken bezig zijn kan je het kleine baantje links er van nemen, dan de 1e rechts (daar is een school dacht ik) en kom je uit, bijna rechover de straat waar de sporthal ismoonrider wrote:er is een gemakkelijke omleiding voorzien , waarbij je zelf aan de start ( zaal Ansold ) zal uitkomen !The Sikh wrote:Iemand enig idee of je via de expresweg van waregem tot in Anzegem geraakt omdat er volgens mij werken zijn na de oprit van de autostrade maar ik weet niet waar deze juist beginnen.
thankx
01/03/2009 Anzegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Mercy voor de reacties, zo kan ik al een kwartier langer slapen als ik er rond 8.00uur wil startenprideandglory1891 wrote:Rij maar gewoon door, aan heet rond punt ook rechtdoor en waar de werken bezig zijn kan je het kleine baantje links er van nemen, dan de 1e rechts (daar is een school dacht ik) en kom je uit, bijna rechover de straat waar de sporthal ismoonrider wrote:er is een gemakkelijke omleiding voorzien , waarbij je zelf aan de start ( zaal Ansold ) zal uitkomen !The Sikh wrote:Iemand enig idee of je via de expresweg van waregem tot in Anzegem geraakt omdat er volgens mij werken zijn na de oprit van de autostrade maar ik weet niet waar deze juist beginnen.
thankx
- sweeber krierecrosser
- Mountainbiker
Post by sweeber krierecrosser »
prachtige tocht, alles goed berijdbaar behalve een klein stukske;
met dit prachtige weer en goede tocht was dit een geslaagde zondagmorgen

met dit prachtige weer en goede tocht was dit een geslaagde zondagmorgen