OPEN MTB WEDSTRIJD OP 8 MAART TR PEPINGEN

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
chico
Mountainbiker

Post by chico »

Beste

De recreatie wedstrijd van 's morgens duurd 40 min + 1 ronden

Iedere deelnemer krijgt een naturaprijs en de eerste drie van elke reeks worden op het podium verwacht.

De omloop voor 's morgens is dezelfde als in de nammidag behalve dat jullie geen startklim doen

Het grootste deel van de omloop is uitgezet, maar er zijn stukken bij van het parcour dat privé zijn die je alleen maar kan verkennen in het weekend van de wedstrijd.
Een grootste deel kan je verkennen, maar mag ik toch vragen heel voorzichtig te zijn als je komt verkennen, want de straten naast en stukjes op het parcour zijn niet verkeersvrij , en in sommige bochten is het heel moeilijk om een auto te zien komen.

Spijtig genoeg zitten wij dit weekend in Knokke voor de laatste strandrace, Maar als je in de week wil komen verkenen mag je altijd komen bellen op het nummer 25 van de boekhoutstraat, dan gaat er wel iemand mee voor het parcour te tonen

groetjes

Leen
Zutterken
Mountainbiker

Post by Zutterken »

keké wrote:heb wel intresse om eens mee te rijden. doe elke zondag men kilometerkes. en ben belange nog geen 40 :-) (22)
heb totaal geen idee hoe da zoiets eraan toe gaat.
Gewoon 's morgens inschrijven en tijdig aan de start verschijnen.
Starten en alles geven wat erin zit :wink:
Ik begrijp niet waar die drempelvrees :oops: van vele bikers vandaan komt om competitie te rijden?
Onthoud dat er enkel iets te winnen valt maar niets te verliezen! =D>
Gewoon afkomen, meedoen en nagenieten...
Tot dan
big-Mac
Mountainbiker

Post by big-Mac »

Dikke proficiat met je prachtig strandseizoen.
Jammer dat er geen twee kunnen winnen
Zutterken
Mountainbiker

Post by Zutterken »

Chico,
Eerst en vooral een dikke proficiat met je uitslag op het kustcriterium.
Wie van de 2 nu echt gewonnen heeft doet er eigenlijk niet toe, jullie waren beiden ijzersterk =D>

Ik heb nog een vraagje, ik heb voor zondag een dame in mijn team die in de funklasse zou meerijden, start zij dan bij de dames met aparte klassering of met de gewone funklasse reeksen?

www.fietshandeldezutter.be
chico
Mountainbiker

Post by chico »

Hallo

Ze start gewoon mee met de fun klasse maar krijgt wel een aparte klassering en zeker niet te vergeten een apart podium

groetjes
Ines
Mountainbiker

Eerste wedstrijd

Post by Ines »

Hallo,

ik wou graag zondag voor de allereerste keer een wedstrijd meerijden.
Maar ik las hierboven dat er wat klimmetjes inzitten.
Is dit parcours dan geschikt voor een beginneling?

De wedstrijd die er in de voormiddag gereden wordt( voor recreatieve renners ) , wat houd die juist in?
Kan iedereen daar aan meedoen?

Alvast bedankt!
Stijn E.
Mountainbiker

Post by Stijn E. »

Aha, blijkbaar ben ik niet de enige die er zondag zijn eerste (recreatieve) wedstrijd van wil maken. Ben eens benieuwd hoe dit alles in zijn werk gaat. Tot nu toe deed ik enkel mijn zondagse tt van 30à40km.

Aan de organisatie:
- Hoeveel deelnemers verwachten jullie voor de recreatieve wedstrijd van 10u30?
- Om welk uur moeten wij inschrijven en hoeveel bedraagt het inschrijvingsgeld?
- Hoe lang is het parcour

Groetjes
en tot zondag
Ines
Mountainbiker

Post by Ines »

Ik ben ook benieuwd hoe het in zijn werk gaat.
Aan de foto's van vorig jaar te zien is het precies een heel lastig parcours, met een paar serieuze "heuveltjes " :o)
We zullen wel zien hoe het loop, meedoen telt eh, we hebben niets te verliezen !

Groetjes
Mirlong1
Mountainbiker

Post by Mirlong1 »

Stijn E. wrote:Aha, blijkbaar ben ik niet de enige die er zondag zijn eerste (recreatieve) wedstrijd van wil maken. Ben eens benieuwd hoe dit alles in zijn werk gaat. Tot nu toe deed ik enkel mijn zondagse tt van 30à40km.

Aan de organisatie:
- Hoeveel deelnemers verwachten jullie voor de recreatieve wedstrijd van 10u30?
- Om welk uur moeten wij inschrijven en hoeveel bedraagt het inschrijvingsgeld?
- Hoe lang is het parcour

Groetjes
en tot zondag
Hopelijk ben je hier iets mee. Dit kregen we via mail van de organisatoren.

De ronde is ongeveer een 4,5 km (voor de recreatieve wedstrijd van 's morgens is er wel de startklim niet in)

Het inschrijvingsgeld voor 's morgens bedraagt 5 euro (1 euro terug bij terug brengen van je nummer)

Iedereen mag hier aan deelnemen, je moet juist zien dat je een valhelm hebt (indien je die niet helpt, wij hebben er wel enkele voor te lenen)

De wedstrijd 's morgens duurt 40 min + 1 ronden

-------------------------------------------------------

De weersverwachtingen 8)

Zaterdag en zondag wordt er vochtige gestoorde lucht aangevoerd naar onze streken waardoor het vaak bewolkt blijft met perioden met regen of smeltende sneeuw. De maxima schommelen rond 7 graden in het centrum van het land.

J.
Stijn E.
Mountainbiker

Post by Stijn E. »

Alvast bedankt Mirlong1.

Ik heb nog een vraagje, hoe zit da met kleding? Mogen daar sponsors opstaan of moet deze neutraal zijn. Wij hebben ons met een groepje sponsors gezocht en een heel uniform laten ontwerpen maar zijn als clubje (nog) nergens aangesloten.

groetjes
Stijn

à i_c: tot aan de start é en hopelijk ook tot aan de finish. :)
Post Reply