OPEN MTB WEDSTRIJD OP 8 MAART TR PEPINGEN

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

-Bram- wrote:Ben nieuweling en twijfel nog of ik mijn eerste wedstrijd van het seizoen mtb zal rijden of op de weg.
Daarom een vraagje, starten alle categorien effectief samen?en heeft dit parcours een echt mtb-gehalte of eerder een cyclocross parcours?

grtzz
Normaal zit er telkens een periode van 5-3 minuten tussen de starts van elke categorie.

Over het parcours heb ik ook nog mijn vragen...

Veel singletracks moeten we precies niet verwachten. :-?

Ik weet nog niet of ik meedoe.
Big One
Mountainbiker

Post by Big One »

chico wrote:Dit hoop ik ook dat we ander weer hebben.

Maar daar kan je dus niks aandoen als organisatie of weet er iemand een goede formule voor goed weer te hebben

groetjes

Leen
idd, maar weer of geen weer, we kijken met vol verlangen uit naar 8 maart. :bounce:
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

onderschat het parcour maar niet
zeker niet als het nat ligt
serieuze klims en zeker 1 gevaarlijke afdaling(wel niet lang maar genoeg om tegen de grond te gaan )
niks plat
Gismo
Mountainbiker

Post by Gismo »

Aan de foto's te zien van vorig jaar was het stampen , zal hier dan mijn eerste xc worden in de fun klasse 8) see you
keké
Mountainbiker

Post by keké »

wat houd die fun-klasse in?

dank u
Gismo
Mountainbiker

Fun klasse

Post by Gismo »

8) je heb fun A en Fun B ,A met licentie houder ,B met dagverguning . Fun klasse wil normaal zeggen (amateurs ) gebruik nie graag da woord want als ge die mannen zie vlammen das geen amateurisme meer, er zijn nog competitie's waar ze fun C rijden leeftijd 40 en ouder .
keké
Mountainbiker

Post by keké »

heb wel intresse om eens mee te rijden. doe elke zondag men kilometerkes. en ben belange nog geen 40 :-) (22)
heb totaal geen idee hoe da zoiets eraan toe gaat.
Gismo
Mountainbiker

Post by Gismo »

keké wrote:heb wel intresse om eens mee te rijden. doe elke zondag men kilometerkes. en ben belange nog geen 40 :-) (22)
heb totaal geen idee hoe da zoiets eraan toe gaat.
8) Gismo hier , tis circuit gezamelijke start fun A en B vlammen bij de start want tis 1 uur en kunt weten ze geven busse ,tis wel leuk want ge zijt onder competitie rijders en zijn toffe en rustige mannen en dames . moe maar pb zenden als je gaat . en je mag de masters 2 (boven 40 ) nie onderschatten je zal da wel zien .
Mountainbiker

Post by #72 »

Hoe lang is die recreatie-reeks?
In namiddag kan ik nie rijden maar zou de recreatie wel eventueel willen meepikken om mijn steentje bij te dragen aan organisatie.
bergrat
Mountainbiker

Post by bergrat »

kan je vanaf vandaag het parcour afbollen. zoja is alles aangeduid ? .
Voor de ontspanning zou ik morgen wel eens afkomen en dan zien we wel voor volgende week.
Post Reply