15/03/2009 Gits

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

uncle sam wrote:3 supertochten op 15/03 :evil: :evil: :evil:
Waarom!? Waarom!?

- Gits
- Heestert
- Billy-Berclau

Ienne Miene Mutte...

:cry:
Spijtige, spreken hier inderdaad van een luxeprob :roll: :lol: :lol:
Knie onvoldoende hersteld kom ik af naar Gits, knie in orde ga ik helaas voor de 70 van Heestert. :oops: :oops:
Sorry hoor warme bakker & team, alvast =D> =D> =D> =D> voor de al geleverde inspanningen en hopelijk veeeeeeeeeel volk.
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

Signer wrote:
uncle sam wrote:3 supertochten op 15/03 :evil: :evil: :evil:
Waarom!? Waarom!?

- Gits
- Heestert
- Billy-Berclau

Ienne Miene Mutte...

:cry:
Spijtige, spreken hier inderdaad van een luxeprob :roll: :lol: :lol:
Knie onvoldoende hersteld kom ik af naar Gits, knie in orde ga ik helaas voor de 70 van Heestert. :oops: :oops:
Sorry hoor warme bakker & team, alvast =D> =D> =D> =D> voor de al geleverde inspanningen en hopelijk veeeeeeeeeel volk.
dan moeten we hopen dat je knie onvoldoende hersteld is? :wink:
nee, zo zijn we niet, goed herstel gewenst :-D
Karolus
Mountainbiker

Post by Karolus »

De videoverslagjes van "het Geitepark" en ons " bosje " zijn terug te vinden op :

http://www.garagetv.be/video-galerij/ka ... epark.aspx
&
http://www.garagetv.be/video-galerij/ka ... bosje.aspx

Grtz :wink:

't Is nu aan jullie om ze live te beleven op 15 maart :bounce: :bounce:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Prachtig mannen!!!! =D> =D> =D>

Het doet me denken aan onze tt waar we ook ieder groen stukje onder handen nemen......Parcourskes en off-road creeren : het is een hobby :lol: :lol: .

Doe zo verder en vooral blijf filmen!!!!

Als de cowboy dat gaat zien,die gaat zot worden....... #-o #-o

Wij hebben alvast een boontje voor jullie geleverde werk =D> =D>

Jullie tt (parcours) wordt "schitterend"!!!!
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

dit is idd een tocht die ik voor geen geld wil missen, ondanks de andere mooie tochten die er elders te rijden zijn. 8) .
Net als bv Aarsele is dit een groep mtb-ers die zich met hart en ziel inzet om net dat ietsje meer aan te bieden =D>

Eigenlijk hou ik hun forum al meer dan een maand meermaals per week in de gaten om te lezen wat er allemaal gaande is. en ik moet zeggen mannen chapeau =D> =D>
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

beetje per beetje komt er info bij. Na de filmkes van karolus hier eentje van van geyteparcours zoals het er nu uitziet. Mispakt ulle niet het is niet zo makkelijk. Voor de mindere acorbaten op de fiets is er een alternatief, maar hier de gevorderdenversie. Leuk om naar te kijken maar nog veel leuker om te fietsen. @ Veeteeteetje en de cowboy bedankt voor de complementjes :drunk: :oops: mannen die al hun pluimen verdient hebben (en nog niet verloren hebben) :wink:
http://www.garagetv.be/video-galerij/tr ... _geyt.aspx
Karolus
Mountainbiker

Post by Karolus »

Héél mooi Erik =D>
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

hoi , die filmpjes mooi gemaakt , geeft een beetje mee wat we mogen verwachten =D> , en dat ziet er vree goed uit! meer van dat ........... :bounce: :bounce:
we kunnen beginnen af te tellen
chappeau grysperre's en dat voor de éérste keer
Karolus
Mountainbiker

Post by Karolus »

Als het voor jullie even leuk is om de filmkes te bekijken als voor ons om ze te maken ...dan kan het nie meer stuk ...Der volgt nog ,maar eerst moet er nog wat gewerkt worden (om te kunnen filmen natuurlijk...) :lol:
Nog even dit : Als't nie messant ,willen jullie eieren naar 'd arme klaren brengen om 14 dagen droog weer af te dwingen...'k vrees dat wij gene tijd meer zullen hebben om daar binnen te wippen... =P~
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Toffe gemaakt ze die filmpkes, wel grappig om mij als baanjanet in die kraan te zien zitten :-D
Post Reply