Hallo, mijn formula the one remmen zouden moeten ingekort worden en ontlucht. Er staat op de site een beetje uitleg. Is er iemand uit die mij een deftige demo zou kunnen geven, een kit heb ik al besteld.
Of misschien bestaat er op het net toch nog een deftige uitleg, dan is de link ook altijd welkom.
Het zou mij enorm plezier doen, want die fietsenmaker van mij wil het niet uit de doeken doen.
Alvast bedankt.
ontluchten van formula the one remmen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
CHRISCROSS
- Mountainbiker
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
-
CHRISCROSS
- Mountainbiker
't laatse ?
Post by CHRISCROSS »
Merci , maar ik versta het laatste nie goed.
Om te beginnen, gewoon de olie van de ene spuit in de andere brengen door aan de ene kant te duwen en de andere kant te trekken.
Dit een aantal maal herhalen,vice versa ook.
Maar dan, om alle luchtbellen te verwijderen moet je de remhendel induwen en dan ....? Volgens mij moet je de spuit aan de remhendel dan terugtrekken, en dan de remblokken naar buiten duwen en de spuit aan de blokken terugtrekken, of ben ik verkeerd.
Om te beginnen, gewoon de olie van de ene spuit in de andere brengen door aan de ene kant te duwen en de andere kant te trekken.
Dit een aantal maal herhalen,vice versa ook.
Maar dan, om alle luchtbellen te verwijderen moet je de remhendel induwen en dan ....? Volgens mij moet je de spuit aan de remhendel dan terugtrekken, en dan de remblokken naar buiten duwen en de spuit aan de blokken terugtrekken, of ben ik verkeerd.