01/03/2009 Anzegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

jodelaietie wrote:
rolling stone wrote:@ jodelaietie
met Tiegem zo te zien op de eertste foto's
thx :oops:
Inderdaad, heel wat fotookes van Tiegem te zien oa den boomgaard bergop. :bounce: :bounce:
Niemand van de organisatie hier op het forum ?
er is inderdaad niemand van de organisatie op het forum. Ze vragen mij telken jare om de tocht aan te kondigen. Dit jaar ontbreekt het me, mede door de krokusvakantie en de drukkere job, een beetje aan info...
Sorry zunne mannen...

Wat ik wel weet is dat er een bevoorrading staat aan de Sterhoek ipv in Grijsloke (school). De andere bevoorrading is aan de kanten van Wortegem.
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Zal hier ook voor de eerste keer aanwezig zijn, nog nooit deze gereden :oops: , daar gaat dus verandering in komen !

Tot zondag [-o<

Gr,
Casper :-D
Karolus
Mountainbiker

Post by Karolus »

Vorig jaar hebben we Beernem gereden en dit jaar kom ik hier rijden ( ,als 't fietske in orde is teminste...) hopelijk met enkele grysperre's...
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Zondag wordt ook mijn maidentrip op de Boerderijentocht. :bounce:
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

Hier heb je ons verslag van vorig jaar. Kreeg een uitstekende beoordeling van ons :)

http://www.herders.be/verslagen/2008/0302.html

Wij zijn dus zeker opnieuw van de partij, met reeds nen herder of 16 ...

Tot zondag, 8u30
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Zondag onze jaarlijkse afspraak in Anzegem.
We vertrekken met een 4- koppige delegatie uit Zulte met de bike en in Waregem zal Wieltjeszuiger N° 1 ook zijn wagonnetje komen aanpikken.
Vorig jaar was deze toertocht voor mij het signaal om er voor de rest van het mtb zomerseizoen stevig in te vliegen.
De toer van vorig jaar koste wel menig Anglo Boy een klein dipje in de suikerspiegel :bounce:
Heen en terug met de bike inclusief tt een 90-tal km , ben eens benieuwd of we gaan kunnen volhouden #-o
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Mij mag je ook verwachten , rond 8 uur =D> =D> =D>
b@rtm@n
Mountainbiker

Post by b@rtm@n »

zal hier ook ne keer starten na 3 maand onderbreking, lijkt mij een leuk tochtje om te herbeginnen
The Sikh
Mountainbiker

Post by The Sikh »

Iemand enig idee of je via de expresweg van waregem tot in Anzegem geraakt omdat er volgens mij werken zijn na de oprit van de autostrade maar ik weet niet waar deze juist beginnen.
thankx :roll:
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

The Sikh wrote:Iemand enig idee of je via de expresweg van waregem tot in Anzegem geraakt omdat er volgens mij werken zijn na de oprit van de autostrade maar ik weet niet waar deze juist beginnen.
thankx :roll:
er is een gemakkelijke omleiding voorzien , waarbij je zelf aan de start ( zaal Ansold ) zal uitkomen !
Post Reply