21/02/2009 Zutendaal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Post by GeeCee »

Liberodger wrote: Wie is hier fout??
:-k Da weet ik ook ni... Maar beide partijen (mountainbike.be en organisatie) varen er wel bij indien er goede afspraken gemaakt worden hieromtrend...
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Liberodger wrote:"HOERA HOERA HOERA" allemaal brede singletracks waar ge tenminste kunt voorbijsteken, met toch wel enig niveau verschil waar ge u danig kunt afpeigeren.
42.5 km op de teller en binnen de 2 uur binnen. Met dank aan Alfa75 en zijn vriend.
Ondanks hier niks te beleven valt en er niks te zien is in die hele grote bos, ben ik volgend jaar toch weer van de partij. :wink:

GOD DE VADER.
:lol: ik ook !
Ief
Mountainbiker

Post by Ief »

Liberodger wrote:Van welke website komt die info Geert, want op de website en de kalender van Fietspromo staat deze info niet
lol waar haal je die info. ik denk dat 80% van de moutainbikers naar de kallender van mountainbike.be zien. en gewoon een stempelkaartje van fietspromo hebben. en dus vrijwel nooit naar de fietsprome site gaan zien. gewoon omdat hier (mountainbike.be) veeeeel meeer opstaat.

dus alle info die hier opstaat wordt voor waar genomen :wink:

mor allez' het is u vergeven.

Ief
mtbkevin
Mountainbiker

r

Post by mtbkevin »

waar is da ergens??
peimezeiker
Mountainbiker

mtb zutendaal

Post by peimezeiker »

hallo

bedankt voor de positieve reacties en van de mindere reacties die hier worden aangehaald gaan we proberen uit te leren voor volgend tocht.
ivm dat stoken" dat kan zeker niet " en ivm de tocht die mogen we niet zomaar veranderen , wij worden gezegd waar je mag rijden en waar niet en wij weten het dat links en rechts inderdaad mooie beklimmingen en technische stukken liggen maar mogen deze niet nemen ( boetes indien wel )
wij hebben als fietsgroep dit jaar het uitpijlen op ons genomen en moeten ook nog veel leren en daarom vind ik deze site zo nuttig.
trouwens wil ik iedereen bedanken die op onze tocht geweest is en wij willen zeker verbeteringen naar de volgende keer toebrengen
de volgende is op 13-12-09 op een zondag !!!!!

bedankt mtb-ers
Post Reply