laatste parcours-update 60 en 70 km :
het stuk tussen de 2 beken (aan resp. km 28 en 38) waar je vorig jaar de keuze had tussen asfalt of slijkerig parcours, ligt er nu wonderwel goed bij - na nog een drie kwartier snoeiwerk daarjuist is dit mooie stukje natuur perfect berijdbaar.
01/03/09 Mol-Wezel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Een klein vraagje: met welke banden wordt er het best gereden? Waarschijnlijk zonder noppen gezien de zanderige ondergrond.
Zondag zal ik ook eens afkomen naar deze Limburgse klassieker. Hopelijk worden de verwachtingen (veel off-road, prachtige singletracks in een schitterend decor) volledig ingelost
, maar eigenlijk twijfel ik daar al niet meer aan. 
Zondag zal ik ook eens afkomen naar deze Limburgse klassieker. Hopelijk worden de verwachtingen (veel off-road, prachtige singletracks in een schitterend decor) volledig ingelost
ik heb niet de bedoeling om hun hier een bandenlul-topic te openen, maar snelle bandjes à la Racing Ralph, Conti Rce King, Fast Fred, weinig noppen dus, zijn in deze omstandigheden perfect.Fritsie wrote:Een klein vraagje: met welke banden wordt er het best gereden? Waarschijnlijk zonder noppen gezien de zanderige ondergrond.
Zondag zal ik ook eens afkomen naar deze Limburgse klassieker. Hopelijk worden de verwachtingen (veel off-road, prachtige singletracks in een schitterend decor) volledig ingelost :roll: , maar eigenlijk twijfel ik daar al niet meer aan. :drunk:
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
belangrijk, want deze TT is een manche van de wereldbeker en elke seconde teltFritsie wrote:Een klein vraagje: met welke banden wordt er het best gereden? Waarschijnlijk zonder noppen gezien de zanderige ondergrond
-
pierrot le fou
- Mountainbiker
- Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully
Post by pierrot le fou »
De Bierbikers komen ook .
Voor mezelf wordt het de eerste keer Mol-Wezel .
De singletracks uit Limburg zijn mijn favorieten ; dus die van jullie zeker ook !!
We gaan voor de 70 km , en hopen optijd te vertrekken vanuit omgeving Leuven .Zo missen we niets van al dat goede.
Snuif de longen vol , en geniet van de bike vrijheid ...
Groetjes aan iedereen

Voor mezelf wordt het de eerste keer Mol-Wezel .
De singletracks uit Limburg zijn mijn favorieten ; dus die van jullie zeker ook !!
We gaan voor de 70 km , en hopen optijd te vertrekken vanuit omgeving Leuven .Zo missen we niets van al dat goede.
Snuif de longen vol , en geniet van de bike vrijheid ...
Groetjes aan iedereen
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
Volgens mijn bescheiden geografische kennis ligt Mol-Wezel nog altijd in de provincie AntwerpenFritsie wrote:Zondag zal ik ook eens afkomen naar deze Limburgse klassieker.