22/02/2009 Neeroeteren-Waterloos

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Spookvanhetbos wrote:
ilcanar wrote:
Berke wrote:Moet zeggen dat de bevoorrading PRIMA was en de bevoorrading was super!
Maar ik weet niet of het nu ligt aan het feit dat er veel modder was of aan degene die het parcours uitstippelde maar dit was toch wel erg veel weg en veel rechte stukken,veel mooie stukken zaten er niet in.
Van de 3 tochten in neeroeteren is dit toch een van de mindere.
De staat van het parcours heeft nog veel goed gemaakt.
Maar al bij al toch nog goed geamuseerd zenne,dan hebben we maar een tandje bijgestoken en toch nog goed afgezien.
Dich bess ne zeivereirrrrr haha
Vind ich oook.....stel dat er nog meer van dat mooie stukken bij gekomen waren, smal en steil enz.....nog meer afzien dan ??? voor degenen die met den auto aangevlogen waren, mss geen problemen, maar voor degenen die met de fiets naar en van ... was voor me meer dan genoeg !!! het parkoer was af.
Inderdaa, als men deze tocht niet kan appricieeren dan weet ik het ook niet meer . Echt 48 km door de bos rijden zal overal wel niet zo gemakkelijk te vinden zijn. In limburg toch niet . Af en toe eens d evlakke weg , geen probleem voor mij.
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

biketastic wrote:http://connect.garmin.com/activity/2217872

Dat is mijn data. 474 hm op 67.9 km. Van Eisden Tuinwijk via het kanaal tot bij jullie. Toer van 36km. En weer terug. Volgens andere data is dat 70km. :bounce:

De toer was erg leuk, voor de bevoorrading super, erna misschien iets te rustig. Nog 1 of 2 kuitenbijterkes waren leuk geweest. 8)

Alleen de omkadering kan beter denk ik. Bewaakte fietsenparking heb ik niet gezien?[-X Toch leuk om "zeker" te zijn dat alles weer mee naar huis komt.
NOODNUMMER en ophaalpunten?[-X Niet gezien.

De rest, zoals douches en zo heb ik niet nodig en dus ook geen mening.

Bike-wash was goed. De toer was erg goed aangeduid en uitgezet. =D>

Soit, dit was mijn 1e wroeter-tocht maar zeker niet de laatste. Ik kijk er nu al naar uit.

Alleen nog de puntjes op de I, blijven gaan wroeters!! (o)
De bewaakte fietsstalling ( heb er gebruik van gemaakt ) lag rechts van de ingang , op de tribune , sorry , maar dat kom je toch niet missen zulle !!!!
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Berke, ik heb de 48 gereden gisteren. Onderweg een met bloemen versierd huis geapasseerd. Berke en zijn vrouw vierden hun 60-jaar huwelijk. Ben jij die Berke? Amaai, chapeau in dat geval! Ik heb dus nog heel wat jaren TT-plezier voor de boeg. Zeker als je jaarlijks in Neeroeteren passeert.
thompson ryder
Mountainbiker

Post by thompson ryder »

Spookvanhetbos wrote:
thompson ryder wrote:Prachtige tocht en goed uitgepeild.
Een goede bevoorrading.

Proficiat aan de organisatie =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

En tot volgende keer
Ie se, onze redder in nood van TT Stal 11/11/2008....waar je ons de goede weg naar huis heb getoond
:-D ook hier geweest ??? Spijtig dat we elkander gemist hebben hé...een goe pint was zeker nie te veel geweest. Tot in november zeker ???? :wink:
Yep, Ben ook in Neeroeteren geweest,en goe afgezien op de 36km.
Die goei pint zal voor de volgende keer zijn hé :-D :-D :-D

En de 11ste november zijn we er terug met een nieuwe organisatie en nieuw parcour.We hebben zelf een club opgericht,SMD staat voor Stalse Moosdabbers.

Groetjes
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Spookvanhetbos wrote:
Angelo. wrote:Jacky, mijn excuses voor het doorrijden. :oops:
Waarom ??? ' t was toch bij het begin afgesproken "als ik te ver achter blijft, rijden jullie maar door"...geen problemen hoor (heb K onderweg ook moeten loslaten :wink:
De 48 gereden en tegen 13.20 zat ik in Waterloos. Dan de lange weg naar huis via de Bergerven en de fietsroute naar huis, dus een total van 82 km.
Het was schitterend, mannen van de Wringers, n'e pluim voor alles hé.
Ik heb in het begin geen pijlen gezien, ik volgde maar ... naderhand, vanaf km 35 ongeveer, heb ik moeten kijken, want ik stond nog moederziel alleen in het bos 8-[ en ik was zo bang....
Da motregen heeft goed gedaan, een beetje afkoeling kan gene kwaad.
Wringers, tot de volgende keer..
Heb ik nog nooit gedaan met de fiets =D> Seffens ligt ge daar midden in het bos en niemand meer achter u [-X
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

BASSMAN wrote:
Spookvanhetbos wrote:
Angelo. wrote:Jacky, mijn excuses voor het doorrijden. :oops:
Waarom ??? ' t was toch bij het begin afgesproken "als ik te ver achter blijft, rijden jullie maar door"...geen problemen hoor (heb K onderweg ook moeten loslaten :wink:
De 48 gereden en tegen 13.20 zat ik in Waterloos. Dan de lange weg naar huis via de Bergerven en de fietsroute naar huis, dus een total van 82 km.
Het was schitterend, mannen van de Wringers, n'e pluim voor alles hé.
Ik heb in het begin geen pijlen gezien, ik volgde maar ... naderhand, vanaf km 35 ongeveer, heb ik moeten kijken, want ik stond nog moederziel alleen in het bos 8-[ en ik was zo bang....
Da motregen heeft goed gedaan, een beetje afkoeling kan gene kwaad.
Wringers, tot de volgende keer..
Heb ik nog nooit gedaan met de fiets =D> Seffens ligt ge daar midden in het bos en niemand meer achter u [-X
Via de Ketelstraat waar de camping de Bergerven ligt gereden om naar huis te gaan hé, nie via de bossen aan de Bergerven (dat had ik nie meer gekund...) 't was vrij zwaar, de klimmen en dalen en weeral klimmen. Maar op eigen tempo kan ik vrij veel kilometers vreten, en op tijd stoppen, een koekje eten. Mijn vrouw zegt ook:
Gij sterft nog op uw fiets :-D
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

thompson ryder wrote:
Spookvanhetbos wrote:
thompson ryder wrote:Prachtige tocht en goed uitgepeild.
Een goede bevoorrading.

Proficiat aan de organisatie =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

En tot volgende keer
Ie se, onze redder in nood van TT Stal 11/11/2008....waar je ons de goede weg naar huis heb getoond
:-D ook hier geweest ??? Spijtig dat we elkander gemist hebben hé...een goe pint was zeker nie te veel geweest. Tot in november zeker ???? :wink:

En de 11ste november zijn we er terug met een nieuwe organisatie en nieuw parcour.We hebben zelf een club opgericht,SMD staat voor Stalse Moosdabbers.

Groetjes
SMD ....mmmmmh, waarom niet de SMK, voor STALSE MODDERKRUIPERS
thompson ryder
Mountainbiker

Post by thompson ryder »

Spookvanhetbos wrote:
thompson ryder wrote:
Spookvanhetbos wrote: Ie se, onze redder in nood van TT Stal 11/11/2008....waar je ons de goede weg naar huis heb getoond

Groetjes
SMD ....mmmmmh, waarom niet de SMK, voor STALSE MODDERKRUIPERS
mmmmmmmmmmh TE LAAT
was ook wel een goed idee.
greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetz
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Waar zijn de foto s te zien ??? :bounce: :bounce:
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Bikers - binnenkort op onze site www.dewringers.be .

Leon.
Post Reply