Ik ga het niet nog eens voor de derde keer uitleggen, maar op bladzijde 2 van deze topic is daar al uitgebreid op geantwoordKiekefretter in de kempen wrote:Is dat niet te druk met 3000 deelnemers ???
01/03/09 Mol-Wezel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Lau Loenen
- Mountainbiker
Post by Lau Loenen »
Wij komen zondag ook af met ne man of drie. De Tongerlo op 2 km van t eind heeft ons er al diverse malen doorheen geholpen. Wellicht proberen we dit jaar de 70 km. Kan dat pintje nog harder op de maag vallen. 
- xuomi
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic S-Works 29er, Stumpjumper Comp Carbon 29 & S-Works Stumpjumper HT 26inch
Amai hier zijn er toch een paar die niet kunnen lezen zunne, ga gewoon MTbiken en laat de rest aan de organisatie over.Kiekefretter in de kempen wrote:Is dat niet te druk met 3000 deelnemers ???
Als ge denkt ni op tijd binnen te zijn op de lange afstand begin er dan ni aan.
Ik start om 8:30 en zal de 70km rijden en op tijd binnen zijn voor mijne frit
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Fons, net je film over de TT van vorig jaar bekeken. Overigens, knap werk. Ik vraag me alleen af waarom mijn vriend Peter steeds gefilmd wordt aan de Tongerlostand en nooit tijdens het fietsen.
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
@lowie,
zijn de parcours krak 't zelfde als vorig jaar? Kwestie om mbv mijne gps de 45 zelf uit te breiden (hier en daar 2x zelfde stukske doen, andere rechtere stukken weglaten) tot een 60km met een max aan singletrax

zijn de parcours krak 't zelfde als vorig jaar? Kwestie om mbv mijne gps de 45 zelf uit te breiden (hier en daar 2x zelfde stukske doen, andere rechtere stukken weglaten) tot een 60km met een max aan singletrax
parcours is zo goed als identiek, alleen is er na het viaduct aan km 5 een extra singletrack van 500 meter, en op de 60 en 70 juist voor de (nieuwe) bevoorradingsplaats een extra st van een goeie 300 metermoddercrosser wrote:@lowie,
zijn de parcours krak 't zelfde als vorig jaar? Kwestie om mbv mijne gps de 45 zelf uit te breiden (hier en daar 2x zelfde stukske doen, andere rechtere stukken weglaten) tot een 60km met een max aan singletrax :bounce: :bounce: :bounce: