ik heb al verschillende zadels aangekocht
en heb een heel dikke aan gekocht dat is een perfect model voor mij aan passend voor men achterwerk.
maar die is niet echt mooi om op een mtb te plaatsen dat is geen zicht eerlijk gezecht. en heb die op men trek staan (die fiets is enkel voor op de baan te rijden.)
Pijnlijke voorkant
Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
heb al verschillende zalen geprobeert en geen één helpt mij bij.
overlaatst heb ik een zadel gekregen van men vriend (hij kocht die bij van eyck sport in geel) die is wel degelijk, die is dik, met gel, en vrouwe model. daar kan ik toch wel een tijkdje op zitten zonder dat ik last krijg
ze hebben mij aangeraden om meer op men armen te steunen zodat het gewicht niet alleen op je lichaam komt maar wordt verdeeld..
dat helpt wel.
grtz
overlaatst heb ik een zadel gekregen van men vriend (hij kocht die bij van eyck sport in geel) die is wel degelijk, die is dik, met gel, en vrouwe model. daar kan ik toch wel een tijkdje op zitten zonder dat ik last krijg
ze hebben mij aangeraden om meer op men armen te steunen zodat het gewicht niet alleen op je lichaam komt maar wordt verdeeld..
dat helpt wel.
grtz
-
BBPokerface
- Mountainbiker
Post by BBPokerface »
Raar dat jullie er allemaal zo'n last van hebben... heb dat dus nooit bij geen zadel zelfs niet dat van mijn vriend.
Nu een tip is misschien onder je fietsbroek GEEN onderbroek aandoen. Ikzelf vind het lastig zonder, dus doe het niet, maar ik denk hoe mider opgefrommelde stof onder je...hoe minder snel een slapend gevoel.
Ik probeer maar wat mee na te denken, misschien eens proberen.
Grtjs BBPokerface[/b]
Nu een tip is misschien onder je fietsbroek GEEN onderbroek aandoen. Ikzelf vind het lastig zonder, dus doe het niet, maar ik denk hoe mider opgefrommelde stof onder je...hoe minder snel een slapend gevoel.
Ik probeer maar wat mee na te denken, misschien eens proberen.
Grtjs BBPokerface[/b]
had ook verschrikkelijke pijn, ookal sell italia geprobeerd dameszadel, hielp niet. uiteindelijk nieuwe fiets, volledig op maat en nu bijna geen last meer. Vorige fiets was rommel, was beginneling, herenmodel laten aanpraten maar kader veel te groot en dat dan bij een fietsenhandel met ervaring in biken, 'k geloof dat hij enkel zijn verkoopcijfers wou opkrikken. pfff
-
stevy
- Mountainbiker
- Location: "specialized stumpjumper 29" "Turner SUltan" "cannondale Six"
ik ben wel geen vrouw maar je kan een zadel op breedte kopen.
Het kan zijn dat door een bevalling je zitbeenderen verder uiteen staan waardoor zadels te smal worden. ga naar een deftige zaak en laat je zitbeenderen meten. dit gebeurt door op een kussen te gaan zitten waar ze dan de drukpunten zien. je moet hiervoor zelfs niet uit de kleren.
specialized heeft deze zadels
ik hoop dat dit jullie kan helpen
Het kan zijn dat door een bevalling je zitbeenderen verder uiteen staan waardoor zadels te smal worden. ga naar een deftige zaak en laat je zitbeenderen meten. dit gebeurt door op een kussen te gaan zitten waar ze dan de drukpunten zien. je moet hiervoor zelfs niet uit de kleren.
specialized heeft deze zadels
ik hoop dat dit jullie kan helpen
heb op mijne koersfiets al vele modellen van zadel geprobeerd zonder succes, nu heb ik mij ne mtb gekocht en met het standaard model dat daar op stond (van giant, zonder gat en ni echt zacht maar ook ni beenhard) heb ik absoluut geen last meer, denk dat vrouwenzadels overroepen zijn, ik pak wel een mannenmodelleke !
Hier zegt ook iemand meer op de armen leunen; ik merk toch wel dat veel dames met hun stuur redelijk hoog rijden, mss kan je een ringske lager gaan dan ga je zowiezo meer druk op je stuur leggen denk ik...
ikzelf ben 2 ringen lager gegaan en heb nu echt een goeie positie gevonden ook voor het sturen gaat het nu veel makkelijker !
Hier zegt ook iemand meer op de armen leunen; ik merk toch wel dat veel dames met hun stuur redelijk hoog rijden, mss kan je een ringske lager gaan dan ga je zowiezo meer druk op je stuur leggen denk ik...
ikzelf ben 2 ringen lager gegaan en heb nu echt een goeie positie gevonden ook voor het sturen gaat het nu veel makkelijker !