Dilsen-Stokkem
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Hebt ge u al de vraag gesteld of je wel magwerken in de bos.
Ze kunnen daar PV voor opstellen hoor, met eventuele herstelboetes tot gevolg! Uitkijken met die kettingzaag.
Ze kunnen daar PV voor opstellen hoor, met eventuele herstelboetes tot gevolg! Uitkijken met die kettingzaag.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Het is waar, tegenwoordig wordt je strenger gestraft als je een rotte boom weg doet dan een vitrine kapot slaat of iemand op straat aanval voor een gsm
Ik ben vandaag daar geweest, en het leek alsof ze de grote stukken midden in de smalle strokjes achterlaten
Maar het is goed te doen, met een man of 5 om dingen aan de kant te trekken, toch is dit niet voldoend, want een paar dagen later zijn ze een stukje verder en het begint opnieuw
Gewoon wachten dat die "vandalen" hun roofbouw afmaken en dan de schade meten .
Ik ben vandaag daar geweest, en het leek alsof ze de grote stukken midden in de smalle strokjes achterlaten
Maar het is goed te doen, met een man of 5 om dingen aan de kant te trekken, toch is dit niet voldoend, want een paar dagen later zijn ze een stukje verder en het begint opnieuw
Gewoon wachten dat die "vandalen" hun roofbouw afmaken en dan de schade meten .
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Vergeten:
is er iemand die vrijdag goesting heeft om in de namiddag 40 km in die bossen te rijden ???
is er iemand die vrijdag goesting heeft om in de namiddag 40 km in die bossen te rijden ???
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Morgen 10.00 Z-GROUPAngelo. wrote:morgen: 10 uur parking sparrendal
Een mens moet ook werken voor zijn bike hé....vandaag daar in de buurt van den Alro geweest waar ze aan het crossen zijn...een uitbreiding naar den Europalaan toe (nie slecht over een maand als het een beetje harder wordt).
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Grrrrrr....toen ik vandaag langs daar reedt, zag ik nummers op bomen en rooie lijnenSpookvanhetbos wrote:Morgen 10.00 Z-GROUPAngelo. wrote:morgen: 10 uur parking sparrendal![]()
Een mens moet ook werken voor zijn bike hé....vandaag daar in de buurt van den Alro geweest waar ze aan het crossen zijn...een uitbreiding naar den Europalaan toe (nie slecht over een maand als het een beetje harder wordt).
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Na de middag 45 km in die bossen gereden (the classic round)....schitterend weer, bijna overal droog, nieuwe banden ingereden (Vredestein Black panter)....zeer goed in die omstandigheden
A propos, richting As via de lange helling in het Dilserbos, heeft iemand een uitkijk jagers hut in de fik gestoken
damagnie
Iemand van 't forum misschien
Ikke was het niet, want ik rook niet en aldus heb ik geen lucifers of aansteker bij....de reeën waren content
A propos, richting As via de lange helling in het Dilserbos, heeft iemand een uitkijk jagers hut in de fik gestoken
Iemand van 't forum misschien
Ikke was het niet, want ik rook niet en aldus heb ik geen lucifers of aansteker bij....de reeën waren content