Is er een verschil? Ik dacht dat dat puur een naamskwestie was!uncle sam wrote: Ik rij normaal het ganse jaar rond met barro mountain vooraan, marathon achteraan.
Ervaring met de Barro Race versie?
Post by Zotte Marre »
Is er een verschil? Ik dacht dat dat puur een naamskwestie was!uncle sam wrote: Ik rij normaal het ganse jaar rond met barro mountain vooraan, marathon achteraan.
Er is weinig tot geen voelbaar verschil. Volgens de boekjes is de marathon een iets zachtere compound. Maar volgens mij is het idd een naamskwestie aangezien de marathon vervangen werd door de mountain.Zotte Marre wrote:Is er een verschil? Ik dacht dat dat puur een naamskwestie was!uncle sam wrote: Ik rij normaal het ganse jaar rond met barro mountain vooraan, marathon achteraan.
Idd vraag me ook af wat het verschil is tss de barro mountain en de barro marathon.Zotte Marre wrote:uncle sam wrote:Is er een verschil? Ik dacht dat dat puur een naamskwestie was!Dr.Gonzo wrote: Ik rij normaal het ganse jaar rond met barro mountain vooraan, marathon achteraan.
Q
Post by Zotte Marre »
Om een beetje duidelijkheid te scheppen:mitsy wrote: Idd vraag me ook af wat het verschil is tss de barro mountain en de barro marathon.
Verder begrijp ik ook niet het verschil tussen Barro marahon TNT en de Barro marathon high performance (Prijs is dezelfde)
Dus weet niet dewelke ik moet leggen.
Marathon tubless 34€ (met welke melk tegen lekrijden???)
Marathon High performance 27€ (met welke melk tegen lekrijden???)
Marathon TNT 27€ (met welke melk tegen lekrijden????)
Of is de Mountain dan toch zo verschillend?
Ik bedoel wat jij bedoelt..uncle sam wrote:Wat bedoel je daarmee?Dr.Gonzo wrote:Het enige minpunt van de barro's is hardpack.
Ik rij normaal het ganse jaar rond met barro mountain vooraan, marathon achteraan.
Qua snelheid kom ik weinig te kort en qua grip al zeker niet.
Al geef ik toe dat bij snelheden boven de 35km/h een racing ralph stuk lichter loopt.
De grootste reden dat ik graag met de barro rij is zijn gemak om notubes te monteren![]()
Deze zomer wil ik graag eens een ander bandje proberen (lagere rolweerstand), maar met dezelfde stevigheid als een barro ... misschien de black panther (xtrac)?