22/02/09 Lot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
VanBiLL.com
Mountainbiker
Location: Cannondale Flash Himod 2 race-rig + Red BuLL Xeon HT XTR mudbike

Post by VanBiLL.com »

Zandgronden gewend hé! #-o

En meestal als ik dan toch de auto moet pakken rijd ik gelijk door naar La Roche-en-Ardennes en dar is het al weer meer graffel hé. Anyhow, zo zuidelijk van Brussel blijft het stiekem toch mooi karren!

Volgende week Overijse, mwoa, ik denk dat ik wel weer van de partij zal zijn (MET ANDERE BANDEN - type tractor) :-?
lubus
Mountainbiker

Post by lubus »

Fotos zijn beschikbaar via

http://photosmart.hpphoto.com/FilmStrip ... a81&SKU=HP

Ik hoop in eerste instantie dat iedereen zich geamuseerd heeft en een fijne dag had.

De opmerkingen worden genoteerd en we hopen jullie volgend jaar terug te zien
cateye
Mountainbiker

Post by cateye »

VanBiLL.com wrote:Zandgronden gewend hé! #-o

En meestal als ik dan toch de auto moet pakken rijd ik gelijk door naar La Roche-en-Ardennes en dar is het al weer meer graffel hé. Anyhow, zo zuidelijk van Brussel blijft het stiekem toch mooi karren!

Volgende week Overijse, mwoa, ik denk dat ik wel weer van de partij zal zijn (MET ANDERE BANDEN - type tractor) :-?
Overijse is wel op 29 maart ! Februari telt 28d ;leuk dat je al wil komen
Treksken
Mountainbiker

Post by Treksken »

Z. wrote:
cyclotrappist wrote:
Docteur Dérailleur wrote:iemand een laatste eerlijke update over de staat van het parcours?
Pas terug van het pijlen. Het ligt er boven alle verwachtngen heel goed bij.
Geen enkele plaats met echte slijkmodder. Wel enkele vette plaatsen maar heel goed bereidbaar.
Dit was wel erg optimistisch gesteld, maar waarschijnlijk buiten de onverwachte ochtendlijke regenval gerekend. Ook ik had me niet aan zoveel modder verwacht. 't Kon de pret echter niet bederven.

50 km gedaan (kilometerteller viel halverwege uit, dus geen idee hoeveel werkelijk). Ik vond het een mooie, afwisselende tocht. Veel klimwerk, maar niet extreem straf. Altijd op de middenplateau kunnen doorgaan. Best wel tevreden dat ik de tourtocht van Gelrode - waar ik 2 keer per week rondbol - heb laten varen voor dit ritje.

Aan de mannen van Bergen - op - Zoom: het stuk dat jullie gemist hebben was maar een kort stukje door de bossen. Geen ramp.
VanBiLL.com
Mountainbiker
Location: Cannondale Flash Himod 2 race-rig + Red BuLL Xeon HT XTR mudbike

Post by VanBiLL.com »

cateye wrote: Overijse is wel op 29 maart ! Februari telt 28d ;leuk dat je al wil komen
Mwoa: carnaval maakt meer kapot dan je lief is??? :oops:
Furious Dave
Mountainbiker

Post by Furious Dave »

Leuke tocht gereden, wel ne keer verloren gereden, maar dit kwam eerder omdat we te veel aan t uitleggen waren mss . . . :-)

Goe bezig mannen ...
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Het was jaren geleden dat ik nog eens de TT van Lot gereden heb en ik was terug aangenaam verrast : prachtige heuvelende landschappen en soms zelfs een Ardennengevoel. Dat gevoel was ook in de benen aanwezig na het elvendertigste klimmetje :roll:

De kritiek op de soms wat spaarzame bepijling vind ik wel terecht want ook wij zijn verkeerd gereden en hebben een lus van 2Km overgeslagen. Nochtans moet daar toch een pijlke gehangen hebben want ene van ons vierkoppig peletonneke heeft die lus wel gereden.

Over die seingevers : bullshit. Het is en blijft een toertocht en dus moet je je houden aan de verkeersregels. Als je op ieder kruispunt een seingever wil hebben en voorrang op het andere verkeer, ga dan in de koers rijden.

Als je ziet hoeveel volk er nu al nodig is om een dergelijk evenement op touw te zetten en je wil een organisator ook nog eens moreel verplichten om iemand op de "gevaarlijke" punten te zetten, dan zal het aantal toertochten snel verminderen.
Ik vind het ruim voldoende als er hier en daar bordjes hangen om een gevaarlijke/technische passage aan te duiden.

Aan de mannen van Lot : goe bezig !
duc'y
Mountainbiker

Post by duc'y »

lubus wrote:Fotos zijn beschikbaar via

Ik hoop in eerste instantie dat iedereen zich geamuseerd heeft en een fijne dag had.

helaas staan wij er niet bij, er was iemand ver op het einde foto's aan het trekken,weet iemand wie dat was (was aan een klimmetje)

voor de rest hebben wij ons ook goe geamusserd!
cyclotrappist
Mountainbiker

Post by cyclotrappist »

duc'y wrote:
lubus wrote:Fotos zijn beschikbaar via

helaas staan wij er niet bij, er was iemand ver op het einde foto's aan het trekken,weet iemand wie dat was (was aan een klimmetje)

voor de rest hebben wij ons ook goe geamusserd!
Dat was die persoon die de foto's heeft genomen die op het forum staan.
cyclotrappist
Mountainbiker

Post by cyclotrappist »

Bij het kuisen van de douches hebben wij twee voorwerpen gevonden.
Een paar tiensletse rucanor maat 45 en en bril coozy flippo.
Post Reply