Achteraf toch blij dat ik de 50 km gekozen heb. ( waren er 44
Ik zou zondag naar Mol-Wezel willen gaan lijkt mij wel de moeite
Post by laagvlieger »
Post by flaming_jakke »
Vermoedelijk zaterdag ...laagvlieger wrote: Jakke wanneer zou je rijden naar Geraardsbergen? Heb da ook is gedaan met de gunther 100km hadden we toen, ietsje meer zelfs; volg de bordjes ronde van vlaanderen vanop de muur dan pak je een km of 5 verder de Bosberg ook mee en dan sla je iets 2de rechts over de bosberg kom je aan Congoberg dan stnwg naar Ninove en zo naast Dender terug![]()
Schoon trainingske zenne
Lijkt me een mooi tochtje Tim en met het weertje dat ze geven zal het eens iets anders zijn eh. Veronderstel dat Jakke ook zal meegaan en indien ik me voel zoals de laatste 2 dagen zal ik ook van de partij zijn !TimDC wrote:Wie heeft er zin om zondag mee te gaan naar Archennes?
Is even ver als naar Bierbeek behalve dat de streek daar nog wat heuvelachtiger is. Bossen van Pecrot en Grez Doiceau liggen daar vlakbij dus ik denk dat we daar wel zullen doorvlammen. Daar liggen zeer technische stukskens en zeer steile klimmen en afdalingen. De Tom kan daar van meespreken! Hopelijk moet ik dan weer niet kakken bij die oude madam
Ik hoop dat iedereen mee kan zondag en liefst gezond en wel natuurlijk. In Lot heb ik mij goed geamuseerd al heb ik de dag nadien vreselijk zware benen gehad. Laat maar weten wie zondag mee gaat naar Archennes hé kunnen we daarna verder afspreken. 50km 800hm zal wel wat worden. Is te vergelijken met Heverlee maar daar was het 66kmVTom wrote:
Lijkt me een mooi tochtje Tim en met het weertje dat ze geven zal het eens iets anders zijn eh. Veronderstel dat Jakke ook zal meegaan en indien ik me voel zoals de laatste 2 dagen zal ik ook van de partij zijn !
Hopelijk ziten er zo'n stukjes bij zoals in Heverlee... die klimmetjes en afdalingen mochten er zijn hoor !![]()
Post by flaming_jakke »
Voor mij is dat ook goed daar, maar ik zou wel graag om 7u30 vertrekken. Zijn we op een deftig uur terug en moet ik mij niet doodhaasten. Het is misschien beter eens een minder zware tocht te pakken dan kan iedereen bij elkaar blijven. Er zijn wat mensen ziek geweest de laatste tijd en dan is dit wel een goed alternatief!flaming_jakke wrote:Boy's
Dit weekend eveneens een TT in m'n favoriete streek ... de Antwerpse Kempen.
Zonet op't forum een verslag gelezen van de TT Archennes en deze was tocht niet echt positief. Parcours voor de regio maar zo en zo en geen douches.
Daarom smijt ik het volgende in de groep ... niemand zin om de TT Kalmthout in de plaats te gaan rijden ? Als ik de reacties van vorig jaar moet geloven ... fantastische tocht![]()
![]()
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... sc&start=0