Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Papegaai trotseert Oelegems modderbad!

Post by StrammerMax »

Vandaag gaan biken en modderbaden in Oelegem in het onverwachte gezelschap van rubber-12 himself en dat kan je hier lezen!

Wie gaat er zaterdag 28/02 mee een nightbikeske doen? Privé-initiatief, in groep, niet uitgepijld. Nidecker? Trotsebelg? Misschien dat ik in de loop van de week al eens naar ginder rijd om de toer samen te rijden met de Limburgse Papegaai. Kan ik direct zien of ik zaterdag niet beter thuis blijf! :oops: Wie weet wat tempo houdt die gaai er op na!?

Belg, je zou in de loop van de week eens moeten langskomen om dat papier voor het koerspak van GVA in te vullen, dan kan het opgestuurd worden! Indien voor 28/02 opgestuurd, heb je het pak begin april.

Groeten, mudgaai!
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Vandaag in Wildert gaan rijden... slechte dag. Moeten lossen wegens rugklachten en voorvering dat WEERAL defect is... dus rug ging er beetje aan :(. Dan maar rond de 21 a 22 km/u blijve fietsen :(.

Ik gaan zowiezo naar de limburg. Heb da beloofd en hou mijn belofte. Vriendin gaat ook mee. Die fietst ook mee dus da komt wel goe.

Ik zal dan van de week is langstkomen als k een gaatje vind. Want heb opleiding van een kraan deze week en erna nog men eigen werk (magazijn) in orde brengen... dus ga druk worden + opleiding hulpverlener maandag + examen dinsdag...

Maar kvind wel een gaatje. Bel u er nog wel over.

Groetjes
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Drukke week! En dat terwijl ik zelf een week thuis ben! Veel succes met uw examen op dinsdag! :P
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Hoi allemaal,

Een zwaar weekend achter de rug een klein 15 uur maar geslapen, ben nu nog aan bijkomen. ik hoor je al denken Strammer.

Voor volgende zondag dacht ik naar mol te gaan en de 60 km te proberen of meer. Maar wel vroeg te vertrekken. Andere voorstellen ook welkom.
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Yo allemaal,

Vant weekend is als volgt voor mij :

- Zaterdag onder club & vrienden in de limburg gaan ploeteren.

- Zondag : Van Trier Kalmthout. Aangezien dit maar 2 minuten van vriendin thuis is... wa moet ge meer hebben he ;-).

Groetjes.
StrammerMax
Mountainbiker

Post by StrammerMax »

Dag nidecker. Welke dag was het zwaarst? De vrijdag? Had je prijs met eendjes vangen, of beter nog, hebt ge de hoofdvogel :lol: afgeschoten :lol: , what's in a word? Of de zaterdag of de zondag? Ik dacht al, hij heeft geen tijd om aan z'n fietske te denken! Dat hebt ge als uw hoofd op hol gebracht wordt!
StrammerMax
Mountainbiker

Post by StrammerMax »

Nidecker. Het alternatief voor de zondag is de Van Trier Classic in Kalmthout. De TT in Mol-Wezel heb ik nog nooit gereden. Vorig jaar ben ik die dag in Kaulille gaan biken. Beide toeren trekken veel bikers. Ik weet eigenlijk niet goed wat kiezen. De rudie zal wel naar Kalmthout gaan! Ik heb nog tijd om te beslissen hé!
StrammerMax
Mountainbiker

Papegaai afgepeigerd in Niel-Bij-As!

Post by StrammerMax »

Ik ben vandaag naar Niel-Bij-As (Genk) gereden om te gaan biken met Pascal, de Limburgse Papegaai. Zeer sympathieke mens trouwens! De nachtrit van zaterdag eens gaan verkennen. Deze mens had al twee keren gevraagd om samen te rijden toen hij in mijn mails met de Papegaaien las dat ik in Lommel en Zutendaal ging biken, maar wegens het laattijdig lezen van die berichten is daar toen niets van in huis gekomen. Nu ik een week thuis ben was het de kans om eens met deze Papegaai kennis te gaan maken. Hij had de vroege en aangezien het vandaag droog was, zijn we gaan rijden. Ge ziet dat die kerel het gewend is van regelmatig te gaan biken en rijden met de koersfiets. Z’n koersfiets stond op rollen in de living! Voor mij was de toer zwaar, omwille van de hellingen op en af! Maar daardoor is het er wel een paradijs voor een mountainbiker!

Nidecker, hebt gij geen zin om die nachtrit op zaterdag 28/02 mee te doen? Het is in groep (groepje) en niet afgepijld. Vertrek zo rond 19.30 u. Papegaaien mogen familie en vrienden meebrengen. Ik heb het ook aan rubber-12 gevraagd, maar diens lampen zijn nog niet uit China gearriveerd! Als gij er bij zijt, dan voel ik me wat geruster!

Trotsebelg, smeer uw beentjes maar goed in tegen de zaterdag! En die van uw vriendinneke ook!
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Ik smeer mijn beentjes ni in.. Heb da ni nodig voor een opwarmingetje voor zondag ;-).

Kzen is benieuwd. Kgaan wss 's middags al ofzo.
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Strammer zaterdag kan ik niet, heel mijn programma is dit weekend overhoop gegooid, het zal kalmhout worden en vroeg want ik moet zondag om 13h00 thuis zijn.
Post Reply