SSSSSTTTTT : Wij hebben dit idee dit jaar toegepast. Zalig : de eerste doortocht was er geen kat te bespeuren. Bij de 3de doortocht was het al af en toe file. We hadden wel het respect naar de organisatie om ons in te schrijven en te betalen , dan terug de auto in , parkeren vlak aan die brug en dan het bos verschillende keren doorkruisen. Want vorig jaar hebben we de volledige tocht gereden met als conclusie dat base de wingles het mooiste stuk was en dat de rest af en toe wat tegenviel. Ik bedoel als je de toertocht van Allenes Les Marais vergelijkt met Annay Sous Lens. Annay Sous Lens was de hele tocht heel mooi terwijl Allennes Les Marais vooral focust op die 10,5 km, die trouwens enorm die moeite zijn. Trouwens ik heb opgemerkt dat er ook vaste bepijling voorzien is in BDW/rolling stone wrote:Gisteren te laat aangekomen om samen te kunnen vertrekken met de forumtrein,dan maar de achter volging ingezet samen met mijn broer(BAVIK) en filiep72.eerst Lisalized ingehaald(goe bezig![]()
![]()
) en juist voor de bevoorrading den trein ingehaald en dan hop naar Wingles.
prachtig,formidabel,perfect bepijld goeie plek voor de bevoorrading en ideale terugweg langs de vaart.
mijn vooruitzichten voor volgend jaar zijn.
eerst inshrijven
met de auto naar Wingels
fietsen tot ik er bijna bij neerval
terug met de auto naar de inshrijving,broodje,soepke ,pintje......en terug naar huis
Weet er iemand waar ik dit parcours kan terugvinden op het WWW ?