22/02/2009 Sinaai

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bulls-Eye
Mountainbiker

Post by Bulls-Eye »

Tocht was beter dan het manneke, het bolde langs geen kanten, Dickie op zijn nieuw machien, die had vleugels.

Heb het gazon ook gezien en dacht nog "wa voor ne gestampten boer is hier gepasseerd" Hoe is het mogelijk om zo weinig respect voor andermans goed te hebben.

Tocht zat goed in elkaar, het is niet gemakkelijk om nog iets nieuw te brengen enkel het aan elkaar zetten van de stukken geeft de nodige variatie en daar is de organisatie goed in geslaagd.

De motregen maakte toch dat we redelijk nat waren en we onze vest wat te drogen hebben gelegt op de slurf van de verwarming en zo op den apres P° en zijn wijk delegatie tegen gekomen zijn.
moddrduvel
Mountainbiker

sinaai

Post by moddrduvel »

ja snelle luc was aanwezig,wie ben jij mss :wink:
Bosrider
Mountainbiker

Post by Bosrider »

Betreft de gazonstory, de eigenaar heeft dit zeer sportief opgevat, was ook zeer tevreden dat we hem op eigen initiatief hebben gecontacteerd.
Gevolg is dat we na een aangenaam gesprek tot een leuke overeenkomst zijn gekomen. Iedereen weer happy :-)
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

@simber;
Ikke"snelle"Luc niet gezien zondag,die gaat toch altijd skieen met de schoolkinderen?? :lol:
t'Was daarmee dat het zo rustig fietsen was in de bossen!! =D>
Misschien nog even vermelden dat er nog enkele oversteken waren op grotere wegen waar geen waarschuwingsbordjes stonden!
Altijd intressant voor diegenen die die geen tijd te verliezen hebben of voor wie veiligheid niet primeert! #-o
moddrduvel
Mountainbiker

sinaai

Post by moddrduvel »

snelle luc is een half uurtje na jou vertrokken , daarmee was het zo rustig #-o
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Tochtje zat goed ineen.
Kortom men heeft eruit gehaald wat kon in deze regio.
Een perfecte organisatie =D> .
De motregen gooide na de bevoorrading wat roet in het eten.
Gelukkig vroeg vertrokken want op het einde begonnen de bandjes wat weg te schuiven.
Iig waren we verlost van die bijtende kou, dat deed deugd.
Nog een gezellige aprés met Bulls-Eye, P° beleefd.

Eerste rit met de Niner en ineens 99 km zonder een noemenswaardige testrit vooraf.
Had alles blijkbaar voldoende vastgevezen.
Druk in de demper nog wat laten zakken en wat spelen met de rebound en 'all is perfect'...

Volgende zondag naar Nieuwkerken :drunk:
Simber
Mountainbiker

Post by Simber »

Als hij een knap dingske tegenkomt, hoor je hem nog net denk ik met een half uurke achterstand.
goldfinger
Mountainbiker

Post by goldfinger »

Een laat verslagje wegens PC-loos geweest. Een invasie van virussen op mijnen old-timer pc was er teveel aan... :( :(

De sfeer van Aalst karnaval zat er goe in, en bleef duren tot na kilometer 10 ongeveer, onze laagvliegers Omer en Bjorn konden de benen niet meer bedwingen en stoven weg achternagezeten door Sina....wa was da joeng...dienen hé de goei bollen van ons Elke gekregen denk ik!
Ik kwam nog even bij de 3 eersten, maar daar ging de gashendel terug open. En weg waren ze terug. Bij een verkeerd maneuver raakte ik met de pedaal een boomwortel en werd even boven het zadel gekatapulteerd, wat resulteerde in hevige rugpijn :cry: .
Maar aan de RV kwamen we allen weer samen. :lol:

Zwiebertje was mij ook al voorbijgestoven, en vermoedde dat Snelle Luc gaan skien was, gezien hij ondanks een thuisrit niet te zien was.

Na de RV ging het van kwaad naar erger. Ik kon geen kracht meer zetten op de pedalen, voelde mij zo leeg als iets en was heel content dat ik samen met Rayske en Duvel tot aan de auto geraakte.
Ik voelde mij compleet leeg. Een car-wash douchje deed verschrikkelijk deugd, en iedereen moest wel ergens zijn, zodat we allen direct huiswaarts stoven, de een naar karnaval, de andere naar zijne zetel....

Een tof toerke, zeer berijdbaar. Magnifieke bevoorrading en dito douches.
De medestrijders waren Sina, Duvel, Mister Cheese, Omer, Rayske en Bjorn. Een mooie DZM-bende voor een super-tochtje!

Sinaai, altijd leuk, en goede organisatie! Proficiat =D> =D>