Voor alle duidelijkheid, ik heb +/- 2u30 over de 3 lussen gedaan, avs=22.18 met op en af rijden (14 km asfalt).
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
hmm, blijkbaar rijden er niet zo veel de laatste tijd... Wil maar zeggen dat ik vanaf morgen terug ga rijden. Niet zo bruut als de vorige keer maar op een goed tempo. 
Hela hela, ik rijd mijn wekelijkse tochtjes hoor!
Deze morgen nog de Solveldroute gedaan in Tielt-Winge.
Leuke, pittige tocht met behoorlijk wat hoogtemeters.
Ik vind, in tegenstelling tot vele anderen op dit forum, dat eerste stuk ook wel de moeite hoor. Een paar stevige klimmetjes op asfalt en off-road, af en toe een duizelingwekkende afdaling (op asfalt) en tussendoor genieten van de prachtige vergezichten.
Maar de echte uitdaging zit idd in de lus van 20 km.
Wel erg veel slijk onderweg, maar eerlijk gezegd vind ik dat eigenlijk niet zo erg
Deze morgen nog de Solveldroute gedaan in Tielt-Winge.
Leuke, pittige tocht met behoorlijk wat hoogtemeters.
Ik vind, in tegenstelling tot vele anderen op dit forum, dat eerste stuk ook wel de moeite hoor. Een paar stevige klimmetjes op asfalt en off-road, af en toe een duizelingwekkende afdaling (op asfalt) en tussendoor genieten van de prachtige vergezichten.
Maar de echte uitdaging zit idd in de lus van 20 km.
Wel erg veel slijk onderweg, maar eerlijk gezegd vind ik dat eigenlijk niet zo erg
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
@Bastos: Dat is een hele prestatie! Dat ligt nog heeeeeeeeeeeel ver weg voor mij.
Heb ik maar 34:38 km gedaan in (de tijd klopt niet dus zet ik hem niet) vele minuten
Heb ik maar 34:38 km gedaan in (de tijd klopt niet dus zet ik hem niet) vele minuten