Lezen is dus weer moeilijk: ZUCHT, ik zeg dat er zoveel modder was dat ik het zelfs in mijn cranklagers aantrof (XTR crank met FSA ceramische lagers als je daar over gaat miepen) - niet dat die het meeste was wat ik ooit gezien heb, bij langen aan niet!! Ik mtnbike zo'n 12.000km per jaar en zie heel wat modder dan je denkt...en qua veiligheid weet ik donders goed waar ik het over heb: bij een sport evenement hoort aangepaste verkeershandhaving, organisatie moet blij zijn dat er geen fiets vs auto incident geweest is...Je kan dat allemaal een beetje vrolijk weg wuiven, maar in de 24jaar dat ik deze sport doe heb ik te veel zware ongevallen meegemaakt om daar niets meer van te zeggen...Het beest van Leest wrote:Nog nooit zoveel modder gezien???VanBiLL.com wrote:Watblief????? Hebben wij dezelfde tocht gereden????? Ik heb zo veel modder gezien dat ik zelfs modder binnen in de lagers van mijn crankstel aantrof (blij dat die ceramisch zijn btw). Goedemiddag, het reed gewoon zwaar...s-biker gert wrote:...Voor de rest een zeer mooi parcour die perfect berijdbaar was (bijna)nergens blubber...![]()
Mooie tocht idd, bepijling was gewoon knudde...geen oversteek hulp gezien gewoon SLECHT!!! (Foei). Bevoorrading was prima, organisatie had pech met weer, niets aan te doen! We zijn om 9:45 gestart van voor tot einde in de (mot)regen gereden en man man, zoveel vette modder, Jesus...
'K heb wel lekker gereden, dat dan weer wel! 46km en 680hm...
We hebben 'm met GPS opgenomen, ik ga deze nog wel eens onder een lekker door voorjaars zonnetje rijden, dan is het volgens mij een heel mooi gebied, nu was het allemaal maar trosteloos! (had ik al gezegd dat ik er lekker gereden heb?)
Hier de track: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=nmsgsummgefjhlwy
Dit is de eerste keer dat gij in de winter met nen mtb buitenkomt zeker?![]()
Wat de oversteekhulp betreft, wij zijn toch geen kleuters, bejaarden of mindervaliden hé. Eens goed naar links en naar rechts kijken alvorens over te steken doet wonderen!
Voor mij was dit een prima tochtje, proficiat aan de organisatie, de hier en daar iets minder perfecte afpijling neem ik jullie helemaal niet kwalijk.
Ik kom volgend jaar zeker terug.
ps: bedankt voor de gps-track
Maar dat neemt niet weg dat ik het verder een mooie tocht vond, ik heb me zoals eerder gezegd in de regen goed geamuseerd.