22/02/2009 Neeroeteren-Waterloos

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
thompson ryder
Mountainbiker

Post by thompson ryder »

Prachtige tocht en goed uitgepeild.
Een goede bevoorrading.

Proficiat aan de organisatie =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

En tot volgende keer
biketastic
Mountainbiker

Post by biketastic »

http://connect.garmin.com/activity/2217872

Dat is mijn data. 474 hm op 67.9 km. Van Eisden Tuinwijk via het kanaal tot bij jullie. Toer van 36km. En weer terug. Volgens andere data is dat 70km. :bounce:

De toer was erg leuk, voor de bevoorrading super, erna misschien iets te rustig. Nog 1 of 2 kuitenbijterkes waren leuk geweest. 8)

Alleen de omkadering kan beter denk ik. Bewaakte fietsenparking heb ik niet gezien?[-X Toch leuk om "zeker" te zijn dat alles weer mee naar huis komt.
NOODNUMMER en ophaalpunten?[-X Niet gezien.

De rest, zoals douches en zo heb ik niet nodig en dus ook geen mening.

Bike-wash was goed. De toer was erg goed aangeduid en uitgezet. =D>

Soit, dit was mijn 1e wroeter-tocht maar zeker niet de laatste. Ik kijk er nu al naar uit.

Alleen nog de puntjes op de I, blijven gaan wroeters!! (o)
Lau Loenen
Mountainbiker

Post by Lau Loenen »

Ik heb de bewaakte fietsparking wel gezien en er nog gebruik van gemaakt ook! (tussen het voetbalveld en de kantine)
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

bosmans leon wrote:Hallo Bikers, bedankt voor jullie opkomst,650 inschrijvingen met karnaval is niet mis. Hopelijk heb jezelf geamuseerd en vonden jullie het niet zo saai als Berke.
Ik rij zelf regelmatig tochten en vindt dat je deze tocht zeker afwisselend mag noemen tot aan de bevoorrading met daarna iets vlakker en recuperatie mogelijkheid en daarna nog enkele moeilijke stukken richting Opitter- Waterloos. Enfin we hebben ons best gedaan en nogmaals bedankt voor jullie opkomst.
=D> =D> :lol:
Leon.
Heb ook de 48 km gereden, prima organisatie en leuk tochtje. Alleen jammer van dat serieus stuk asfalt tussen het begin van de Houwstraat en de bevoorrading aan het oud veteranenplein. Ik ken de streek zeer goed en dit was op te lossen met enkele leuke singletracks!! Na de bevoorrading toch redelijk was "saaie" stukken met brede boswegen. Het zavelbos zit vol leuke singletracks, we hebben er enkele gedaan maar dit bos heeft nog veel meer te bieden. Al bij al leuke tocht en ik zal er ook volgend jaar weer bij zijn!!
UltimaVez
Mountainbiker

Post by UltimaVez »

48 km super geamuseerd vandaag op een van de betere parcours hier in Limburg!

En als er dan toch iets moet gezegd worden: laat madam Chiquita & Co de volgende keer de juiste bananen plukken, want die waren groen ni te doen! :wink:
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

thompson ryder wrote:Prachtige tocht en goed uitgepeild.
Een goede bevoorrading.

Proficiat aan de organisatie =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

En tot volgende keer
Ie se, onze redder in nood van TT Stal 11/11/2008....waar je ons de goede weg naar huis heb getoond
:-D ook hier geweest ??? Spijtig dat we elkander gemist hebben hé...een goe pint was zeker nie te veel geweest. Tot in november zeker ???? :wink:
Vos in de bossen
Mountainbiker

UltimaVez wrote:48 km super geamuseerd vandaag op een van de betere parcours hier in Limburg!

En als er dan toch iets moet gezegd worden: laat madam Chiquita & Co de volgende keer de juiste bananen plukken, want die waren groen ni te doen! :wink:
Misschien was ge daar té vroeg aangekomen....toen we aan de bevoorrading zaten, waren de bananen rijp geworden :-)
Iets later vertrokken, na 10.00 en het was dik in orde...
Mondeoracing
Mountainbiker

Post by Mondeoracing »

Wij van de Peltercrossers hebben ons goed geamuseerd, al jaren komen we hier een tochtje rijden maar nu waren er toch redelijk wat nieuwe prachtige stukken =D> =D>
ilcanar
Mountainbiker

Post by ilcanar »

Berke wrote:Moet zeggen dat de bevoorrading PRIMA was en de bevoorrading was super!
Maar ik weet niet of het nu ligt aan het feit dat er veel modder was of aan degene die het parcours uitstippelde maar dit was toch wel erg veel weg en veel rechte stukken,veel mooie stukken zaten er niet in.
Van de 3 tochten in neeroeteren is dit toch een van de mindere.
De staat van het parcours heeft nog veel goed gemaakt.
Maar al bij al toch nog goed geamuseerd zenne,dan hebben we maar een tandje bijgestoken en toch nog goed afgezien.
Dich bess ne zeivereirrrrr haha
Vos in de bossen
Mountainbiker

ilcanar wrote:
Berke wrote:Moet zeggen dat de bevoorrading PRIMA was en de bevoorrading was super!
Maar ik weet niet of het nu ligt aan het feit dat er veel modder was of aan degene die het parcours uitstippelde maar dit was toch wel erg veel weg en veel rechte stukken,veel mooie stukken zaten er niet in.
Van de 3 tochten in neeroeteren is dit toch een van de mindere.
De staat van het parcours heeft nog veel goed gemaakt.
Maar al bij al toch nog goed geamuseerd zenne,dan hebben we maar een tandje bijgestoken en toch nog goed afgezien.
Dich bess ne zeivereirrrrr haha
Vind ich oook.....stel dat er nog meer van dat mooie stukken bij gekomen waren, smal en steil enz.....nog meer afzien dan ??? voor degenen die met den auto aangevlogen waren, mss geen problemen, maar voor degenen die met de fiets naar en van ... was voor me meer dan genoeg !!! het parkoer was af.
Post Reply