22/02/2009 Allennes-Les-Marais
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- rolling stone
- Mountainbiker
Post by rolling stone »
Gisteren te laat aangekomen om samen te kunnen vertrekken met de forumtrein,dan maar de achter volging ingezet samen met mijn broer(BAVIK) en filiep72.eerst Lisalized ingehaald(goe bezig
) en juist voor de bevoorrading den trein ingehaald en dan hop naar Wingles.
prachtig,formidabel,perfect bepijld goeie plek voor de bevoorrading en ideale terugweg langs de vaart.
mijn vooruitzichten voor volgend jaar zijn.
eerst inshrijven
met de auto naar Wingels
fietsen tot ik er bijna bij neerval
terug met de auto naar de inshrijving,broodje,soepke ,pintje......en terug naar huis
prachtig,formidabel,perfect bepijld goeie plek voor de bevoorrading en ideale terugweg langs de vaart.
mijn vooruitzichten voor volgend jaar zijn.
eerst inshrijven
met de auto naar Wingels
fietsen tot ik er bijna bij neerval
terug met de auto naar de inshrijving,broodje,soepke ,pintje......en terug naar huis
- R1ALAIN
- Mountainbiker
- Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC
Gisteren ook de "base" gedaan. Slechts één keer. De 48 km kwamen uit op een 49 op de teller. Zoals vorige jaar zat het venijn effectief terug in de staart. De resterend 20 km waren op een serieus zuigende ondergrond.
Op het einde begonnen de Fransen mij toch serieus te enerveren. Stoppen à l'improviste voor een fotoke, totaal geen tehnische aanleg en snelheid, in de weg rijden en staan...OK, zij hebben ook 4 € betaald en hebben het volste recht om daar te rijden, maar nefast in het midden van de weg rijden en weten dat er een file in hun kielzog hangt en niet een beetje opschuiven vind ik vervelend.
Daarom geen tweede keer. Voor de Fransen is MTB meer ne "randonnée", slechts iets sneller dan "au pied". Meestal waren het dezelfde die we tegenkwamen. Zij reden dan waarschijnlijk de 35. Tweemaal den tandem tegengekomen aan een 10km/hr
.
AVS 19,5 km/hr 49 km op de teller. Om 13.00 Hr terug thuis.
Op het einde begonnen de Fransen mij toch serieus te enerveren. Stoppen à l'improviste voor een fotoke, totaal geen tehnische aanleg en snelheid, in de weg rijden en staan...OK, zij hebben ook 4 € betaald en hebben het volste recht om daar te rijden, maar nefast in het midden van de weg rijden en weten dat er een file in hun kielzog hangt en niet een beetje opschuiven vind ik vervelend.
Daarom geen tweede keer. Voor de Fransen is MTB meer ne "randonnée", slechts iets sneller dan "au pied". Meestal waren het dezelfde die we tegenkwamen. Zij reden dan waarschijnlijk de 35. Tweemaal den tandem tegengekomen aan een 10km/hr
AVS 19,5 km/hr 49 km op de teller. Om 13.00 Hr terug thuis.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
En een iemand een idee van het aantal deelnemers???
En hebben de forummers gene trofee in ontvangst mogen nemen of zijn de raketmannen weer met "hoofdvogel" gaan lopen??

André heeft alvast al twee derden van zijn huiswerk gemaakt.
Het slot is voor vanavond.
http://tignon.andre.free.fr/report.php?id=889
http://tignon.andre.free.fr/report.php?id=890
Forumbikers weer in overvloed op de foto's!!!
En hebben de forummers gene trofee in ontvangst mogen nemen of zijn de raketmannen weer met "hoofdvogel" gaan lopen??
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Zondag niet in Frankrijk geraakt
Zaterdagavond 17km gewandeld op de dropping (na 90km gebiked te hebben) en maar om 03u15 thuisgekomen
Gezien combinatie 2u30 slaap, fleske boswandeling en 50km mtb mi. niet zo goed is voor den tikker ... wijselijk afgehaakt
Pluspunt: Dropping gewonnen
, 1e prijs 20 drankbons
Minpunt: Allennes-Les-Marais moet wachten
tot 2010 
Zaterdagavond 17km gewandeld op de dropping (na 90km gebiked te hebben) en maar om 03u15 thuisgekomen
Gezien combinatie 2u30 slaap, fleske boswandeling en 50km mtb mi. niet zo goed is voor den tikker ... wijselijk afgehaakt
Pluspunt: Dropping gewonnen
Minpunt: Allennes-Les-Marais moet wachten
- Moustache
- Kerstman
Ik denk dat ik "709" op het bord heb zien staan. Het was in ieder geval een getal in de 700 reeks.veeteeteetje wrote:En een iemand een idee van het aantal deelnemers???
En hebben de forummers gene trofee in ontvangst mogen nemen of zijn de raketmannen weer met "hoofdvogel" gaan lopen??![]()
![]()
En de forumbikers zijn toch geen club? Waarom denk je dat ze een trofee zouden kunnen krijgen?
Oeioei... Ik zal Andre eens moeten uitleggen dat het niet "mijn" Fun Bikers zijn maar DE FORUMBIKERS, de enige echte !
Moustache wrote:Waarschijnlijk heb je dan toch ergens de 45 gevolgd (of zelfs de 48 - er was nog een klein lusje op het einde voor de die-hards).
Met drie keer Wingles had ik net geen 58km op de teller, wat toch redelijk dicht bij 35 + (3 X 10.5) is.
@ Moustache: jouw rekensom zou er als volgt moeten uitzien hé: 35 + (2 X 10.5) want in die eerste 35 zit al 1x Wingles inbegrepenLichterveldenaere wrote:We hebben 5x een splitsing 35-45 ontmoet (2 voor Base, 1 aan de bevoorrading, 2 erachter) en ook die van de 48 en telkenmale de 35 gekozen. We hebben wel de 'autostrade'terugkeer niet genomen (dacht dat jullie die wel genomen hebben?).
onze 10 km "teveel" zal inderdaad wel te maken hebben met die terugkeer... op GPS-track van Moustache heb ik die "retour autostrade" langs het kanaal gezien en daar zullen ze er wel behoorlijk wat km's afgenepen hebben... achteraf gezien had ik dat beter ook gedaan
710 zelfs, misschien hadden ze dienen bijzit op de tandem eerst niet meegeteld?Moustache wrote:Ik denk dat ik "709" op het bord heb zien staan. Het was in ieder geval een getal in de 700 reeks.
En de forumbikers zijn toch geen club? Waarom denk je dat ze een trofee zouden kunnen krijgen?![]()
Oeioei... Ik zal Andre eens moeten uitleggen dat het niet "mijn" Fun Bikers zijn maar DE FORUMBIKERS, de enige echte !
enneuh.... 't is zelfs Fun Riders bij André! Ge kunt nu zowaar incognito in La Douce op stap...
wel grappig, had eigenlijk nooit de link met de Forumbikers gelegd toen ik het blad met de top-5 zag (en de Fun Riders op 4), dacht dat jullie apart ingeschreven hadden