De bevoorrading was heel goed.
De douches ook.
Maar de afspuitstand ... waarom toch altijd die hogedrukreinigers??? Gebruik toch in godsnaam gewone tuinslangen (model Gardena!!!)
En .. de pistolets met "ballekesvlees" waren lekker.
Post by s-biker gert »
Post by VanBiLL.com »
Watblief????? Hebben wij dezelfde tocht gereden????? Ik heb zo veel modder gezien dat ik zelfs modder binnen in de lagers van mijn crankstel aantrof (blij dat die ceramisch zijn btw). Goedemiddag, het reed gewoon zwaar...s-biker gert wrote:...Voor de rest een zeer mooi parcour die perfect berijdbaar was (bijna)nergens blubber...
Post by Docteur Dérailleur »
Post by Het beest van Leest »
Nog nooit zoveel modder gezien???VanBiLL.com wrote:Watblief????? Hebben wij dezelfde tocht gereden????? Ik heb zo veel modder gezien dat ik zelfs modder binnen in de lagers van mijn crankstel aantrof (blij dat die ceramisch zijn btw). Goedemiddag, het reed gewoon zwaar...s-biker gert wrote:...Voor de rest een zeer mooi parcour die perfect berijdbaar was (bijna)nergens blubber...![]()
Mooie tocht idd, bepijling was gewoon knudde...geen oversteek hulp gezien gewoon SLECHT!!! (Foei). Bevoorrading was prima, organisatie had pech met weer, niets aan te doen! We zijn om 9:45 gestart van voor tot einde in de (mot)regen gereden en man man, zoveel vette modder, Jesus...
'K heb wel lekker gereden, dat dan weer wel! 46km en 680hm...
We hebben 'm met GPS opgenomen, ik ga deze nog wel eens onder een lekker door voorjaars zonnetje rijden, dan is het volgens mij een heel mooi gebied, nu was het allemaal maar trosteloos! (had ik al gezegd dat ik er lekker gereden heb?)
Hier de track: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=nmsgsummgefjhlwy
Post by Redbullbiker »
Post by laagvlieger »
Post by laagvlieger »
Post by Buffalo Phil »